728 x 90

طرح اطلاعات آخوندی برای سفید سازی حسینی آخوند مزدور لبنانی به‌منظور نفوذ دادن او در کشورها و محافل عربی و به‌کار گرفتن علیه مقاومت

اطلاعیه شورای ملی مقاومت ایران
اطلاعیه شورای ملی مقاومت ایران
وزارت اطلاعات آخوندی، پس از به صحنه آوردن مزدور محمدعلی حسینی در کنار مزدوران پیشانی سیاه رژیم در پاریس، که باعث شد آخوند مزدور به یک کارت سوخته تبدیل شود، درصدد بر آمد تا وی را سفیدسازی و بازسازی کرده و او را در کشورها و محافل عربی نفوذ داده و علیه مقاومت ایران به‌کار بگیرد.
مزدوری این آخوند فرومایه برای وزارت اطلاعات، نیروی تروریستی قدس و شعبه لبنانی سپاه پاسداران و ظاهر شدن او با کثیف‌ترین مزدوران وزارت اطلاعات که واکنش شتابزده و وحشت‌زده اطلاعات آخوندی در قبال گردهمایی بزرگ مقاومت بود، از این پیشتر در اطلاعیه کمیسیون امنیت و ضدتروریسم در 18تیر 1396 افشا شده بود.
ذیلا جزئیات بیشتری از طرحهای جدید وزارت اطلاعات در ارتباط با این آخوند مزدور که از داخل کشور دریافت شده است را به اطلاع می‌رساند:

 

1. وزارت اطلاعات به آخوند مزدور دستور داده است تا روابط خودش را با دیگر مزدوران حتی‌المقدور مخفی نگه دارد که باعث رسوایی و بی‌اعتباری بیشتر او نشود. از این‌رو عکس و فیلم دیدار 17تیر با مزدوران را در پاریس روی حسابهای فیس‌بوک و توییتر خودش نگذاشت. عکس او با مزدوران ضمیمه است.
2. آخوند حسینی برای این‌که سفرش به پاریس در تیرماه گذشته را توجیه کند در یک اقدام فریبکارانه در مصاحبه با برخی از مطبوعات عربی اعلام کرد که برای بحث پیرامون ”عوامل و ریشه‌های تروریسم ”به دعوت ” گروه‌های فرانسوی و آلمانی “ به این سفر رفته بود در حالی‌که این سفر تماماً توسط وزارت اطلاعات سازمان‌یافته و هزینه آن توسط وزارت اطلاعات تأمین شده بود و هیچ ربطی به دعاوی مضحک او نداشت.
3. این مزدور که از سال گذشته به بهانه محذورات امنیتی از مصاحبه و اظهارنظر علیه رژیم و حزب‌الله خودداری می‌کرد، بار دیگر در هفته‌های اخیر به‌دستور وزارت اطلاعات برای سفیدسازی خود و نفوذ در کشورها و محافل عربی به صدور بیانیه‌ها و مصاحبه‌های ضدولایت‌فقیه و حزب‌الله مبادرت می‌کند. این یک تاکتیک شناخته شده وزارت اطلاعات است که برای اعتباردادن به مزدوران خود تلاش می‌کند چهره مخالف با رژیم به آنها بدهد.
4. از سوی دیگر وزارت اطلاعات در هفته‌های اخیر ارتباطات آخوند حسینی با مزدوران و مأموران اطلاعات از جمله در پاریس، بروکسل و بیروت را گسترش داده و به آخوند لبنانی مأموریت داده است تا به بروکسل رفته تا به کمک چند مهره اجیرشده خارجی و شماری از مزدوران مانند قربانعلی حسین نژاد، غلامرضا صادقی جبلی، داود باقروند و بتول سلطانی، با مخالفت گسترده اعضای پارلمان اروپا و پارلمان بلژیک با نقض حقوق‌بشر در ایران و حمایت آنها از مقاومت مقابله کند. جبلی مزدوری است که در سال 1387 از ایران به اشرف فرستاده شد تا به اذیت و آزار مجاهدین بپردازد که توسط نیروهای آمریکایی و پلیس عراق دستگیر شد. وی در سالهای بعد در کانادا به جرم بچه دزدی دستگیر و محکوم شد. عکسها و مدارک ضمیمه است.
5. وزارت اطلاعات درصدد راه‌اندازی یک مرکز در اروپا توسط این آخوند مزدور و استخدام چند کارمند در این رابطه است تا تحت پوش ضدتروریستی علیه مجاهدین و حامیان آنان به‌خصوص در میان اعراب فعالیت کند.
6. طبق طرح وزارت اطلاعات آخوند حسینی قرار است با شماری از مأموران و مزدوران اهوازی اطلاعات که خود را به دروغ مدافع هموطنان محروم عرب ما جا می‌زنند، علیه مقاومت ایران فعالیت کند و مجاهدین را ضد مردم اهواز و دارای تمایلات شووینیستی قلمداد کنند.
7. وزارت اطلاعات به آخوند لبنانی مأموریت داده است تا برخی از مزدوران دیگر وزارت را به‌عنوان مخالفان رژیم در ارتباط با کشورها و محافل عربی قرار دهد.
کمیسیون امنیت و ضدتروریسم با یادآوری این‌که اسناد انکار ناپذیر مزدوری و اخاذی آخوند حسینی در هر دادگاهی قابل ارائه است، نسبت به توطئه‌های کثیف اطلاعات آخوندی و نیروی تروریستی قدس از طریق نامبرده علیه مقاومت ایران و کشورهای همسایه هشدار می‌دهد.
 
 
شورای ملی مقاومت ایران
کمیسیون امنیت و ضدتروریسم
۱۳مرداد ۱۳۹۶ (۴اوت ۲۰۱۷)



سوابق
1. آخوند حسینی حدود یک دهه در قم به‌سر برده و عضو حزب‌الله بود. پس از خروج از ایران و موضعگیری علیه حزب‌الله، در همبستگی با سازمان مجاهدین خلق ایران متعهد به «مقابله با تروریسم و استبداد دینی که در رژیم ولایت‌فقیه ایران تجسم یافته» گردید و تصریح کرد «هر گونه نزدیکی یا هر رابطه‌ای با این رژیم و مزدورانش را خیانت بزرگ» به‌شمار می‌آورد (28اوت 2007). او این تعهد را در سالهای بعد بارها با خط و امضای خود از جمله در 29سپتامبر 2008و 23اکتبر 2014 و 2ژوئن 2015 مورد تأکید مجدد قرار داد.

2. مجاهدین اشرف و لیبرتی به‌رغم محاصره ضدانسانی، به‌درخواست مصرانه آخوند مزبور که خواهان «کمک مالی و مساعدت برای حوزه بنی هاشم در لبنان» و کمک به شیعیان ضد رژیم ایران بود مستمراً به او کمک کرده‌اند (رسیدها موجود و قابل انتشار است). زمانی که وی در لبنان دستگیر شد مجاهدین همه هزینه‌های حقوقی و وکیل و خانواده او را پرداختند و به حمایت همه‌جانبه از او برخاستند. اما این آخوند فرومایهٴ عهد و پیمان خود را صریحاً زیر پا گذاشت و در ایمیل 13مارس 2017 منتفی اعلام کرد. وی همزمان به شانتاژ روزانه برای اخاذی از مجاهدین پرداخت و تهدید کرد در صورتی دست از سر مجاهدین برمی‌دارد که طی یک هفته 30هزار دلار به او بپردازند. اما مجاهدین اعتنایی ننموده و با او قطع رابطه کردند. برخی اسناد اخاذی ضمیمه است.

3. اطلاعات آخوندی در 17تیرماه او را برای لجن‌پراکنی علیه مقاومت ایران همراه با مأموران پیشانی سیاه در پاریس مورد مصرف قرار داد. آخوند لبنانی در جمع مزدوران به تکرار طابق‌النعل به النعل دعاوی رژیم آخوندی علیه مجاهدین پرداخت و از جمله گفت:
برای مجاهدین هدفهای سیاسی‌شان از جان مجاهدان در اشرف مهمتر بود و می‌خواستند با هر مشکل انسانی در اشرف تجارت کنند... مجاهدین خودشان پیام می‌دادند که به لیبرتی موشک بزنند.
مجاهدین نماز نمی‌خواندند... در زمان روزه هم می‌گفتند ما روزه هستیم ولی می‌خورند و می‌آشامند.
وقتی که من فهمیدم مجاهدین چه کارهای تروریستی انجام داده‌اند شوکه شدم... آنها تفاوتی با رژیم نداشتند.
الان مأموریت مقدس فریب خوردگان در آلبانی هستند ما باید آنها را جذب کنیم. بخدا قسم آنها در حال فروپاشی هستند. واقعیت را نمی‌دانند... مهمترین وظیفه ما نجات دادن این افراد از جهنم است.

برخی اسناد اخاذی آخوند خودفروخته از سازمان مجاهدین

 

 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/27da3742-6f67-4686-b8e2-20890cf06543"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات