728 x 90

دادستانی شکنجه‌گاه اوین مأمور پرونده‌سازی علیه مجاهدین و افتخار جهرمی از باند خامنه‌ای و عضو پیشین شورای نگهبان به پاریس اعزام می‌شود

شورای ملی مقاومت ایران
شورای ملی مقاومت ایران
بنا‌ به گزارشهای رسیده از درون ایران، گودرز افتخارجهرمی، از افراد باند خامنه‌ای و عضو پیشین شورای نگهبان آخوندها برای پرونده‌سازی علیه مجاهدین و مقاومت ایران به فرانسه فرستاده شده است. دژخیم افتخار جهرمی از ابتدای حاکمیت آخوندها دهها منصب قضایی و سیاسی داشته و مسئول جنایتهای بیشماری در این رژیم است.

از سوی دیگر به قرار اطلاع سردژخیم عباس جعفری دولت‌آبادی دادستان تهران در روز ۹خرداد ۱۳۹۶ (۳۰مه ۲۰۱۷) دادستانی شکنجه‌گاه اوین و رئیس آن دژخیم حسن امین ناصری را موظف کرده است که به پرونده‌سازی برای مجاهدین به‌منظور ارائه به دولت و قضاییه فرانسه مبادرت کنند. در همین چارچوب افتخار جهرمی نیز مأموریت پیدا کرده زیر عنوان حقوقدان و وکیل رژیم و دژخیمان اوین به فرانسه برود.

دولت‌آبادی در یک نامه رسمی ضمن تأکید بر ضرورت پرونده‌سازی برای مجاهدین نزد دولت و قضاییه فرانسه، دستورالعملهای مبسوطی در مورد چگونگی این پرونده‌سازیها صادر کرده است.

سفر جواد ظریف، وزیر خارجه ملایان، به پاریس در روزهای ۸و ۹تیرماه و سفر خرازی، وزیر خارجه پیشین رژیم، به پاریس در پایان تیر ماه جزیی از تشبثات رژیم آخوندی علیه مقاومت ایران است که با توجه به گردهمایی بزرگ مقاومت در پاریس، بالا گرفتن جنبش دادخواهی در سطح داخلی و بین‌المللی و کارزار مقاومت ایران برای وارد کردن پاسداران در لیستهای تروریستی به‌شدت نیازمند آن است.

ظریف که تلاش مذبوحانه‌اش برای جلوگیری از گردهمایی ویلپنت، با شکست مواجه شد در پاسخ به خبرنگاران رژیم در این رابطه گفت: «ما در گفتگوهایمان با مسئولان فرانسه این موضوع را به‌عنوان یک نقطه ابهام در روابط مطرح کردیم».

مقاومت ایران در اطلاعیه سوم مرداد ماه خود، به‌دنبال سفر کمال خرزای وزیر خارجه پیشین ملایان به پاریس اعلام کرد:‌ «شورای عالی امنیت آخوندها با حضور وزیر خارجه و وزیر اطلاعات آنها، پرونده‌سازیهای جدید علیه مجاهدین و تحویل این پرونده‌ها به قضاییه فرانسه را مورد بحث قرار داده است و در همین راستا دستگاههای اطلاعاتی رژیم موظف شده‌اند مقامات فرانسوی را به تهران بکشانند تا با شوها و صحنه سازیهای شناخته شده علیه مجاهدین آنها را تحت تأثیر قرار دهند».

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
۵مرداد ۱۳۹۶ (۲۷ژوییه ۲۰۱۷)
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c61e45b6-512f-4fba-930b-1cd0ee1114e0"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات