728 x 90

تحریم‌ها علیه ایران,

فاکس نیوز: اقدامات سخت‌تر علیه رژیم ایران ضروری است

-

گزارش فاکس نیوز از اقدامات سخت تر آمریکا علیه رژیم آخوندی
گزارش فاکس نیوز از اقدامات سخت تر آمریکا علیه رژیم آخوندی
فاکس نیوز 1مرداد 96 گزارش داد:‌ دولت دونالد ترامپ با شرکای اروپایی کار می‌کند تا ضعفها و شکافهای برجام را حل و فصل کنند البته این دولت دنبال سیاست کلی‌تر در قبال رفتار رژیم ایران است و نمی‌خواهد تا به فعالیتهای اتمی محدود شود.

تلویزیون فاکس نیوز: ساعتهایی بعد از این‌که ترامپ تبعیت رژیم ایران از برجام را تأیید کرد دولت آمریکا اعلام کرد 18شخص و نهاد را به‌خاطر حمایت از طرح موشکی بالستیک این رژیم، برنامه تسلیحاتی و سپاه پاسداران در لیست تحریم قرار داده است.

این تحریمها به برنامه اتمی مرتبط نیستند. مقامات ارشد دولت گفتند دولت ترامپ در حال حاضر برجام را می‌پذیرد اما دنبال سیاستی قویتر و سخت‌گیرانه‌تر است. آنها همچنین گفتند با متحدان اروپایی در مورد نقاط ضعف برجام و شکافهایی که در این توافق وجود دارد کار می‌کنند.

مشکل این دولت این است که رژیم ایران پیشاپیش برخی فواید برجام را دریافت کرده است از جمله دهها میلیارد دلار از داراییهای منجمد شده آزاد شدند و برخی تحریمهای بین‌المللی هم لغو شدند.

همچنین کار با متحدان اروپایی ممکن است با مشکل مواجه شود چرا که بسیاری از شرکتهای اروپایی در نتیجه لغو تحریمها کار در ایران را شروع کرده‌اند و از آن سود می‌برند. با این وجود همه منتظرند سیاست کلی دولت ترامپ در قبال رژیم ایران چه خواهدشد؟.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/89dd7a96-503c-4909-b7de-e7efec416f8a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات