728 x 90

تشدید سرکوب ,

قتل اصغر نحوی‌پور و دروغهای یک رژیم هار

-

قتل اصغر نحوی‌پور توسط ماموران جنایتکار انتظامی
قتل اصغر نحوی‌پور توسط ماموران جنایتکار انتظامی
روز شنبهٴ گذشته 24تیر 96، یک مأمور جنایتکار نیروی انتظامی خامنه‌ای در مترو شهر ری مستقیماً و از فاصلة‌ دو سه قدمی به قلب یک جوان بی‌دفاع شلیک کرده و او را در جا کشت. این جنایت از اول تا آخر توسط یکی از کسانی که ناظر صحنه بود، تصویربرداری و ضبط شد و بعد در فضای مجازی منتشر شد. قتل مظلومانهٴ این جوان، توفانی از خشم و نفرت در بین مردم و تمام کسانی که این صحنهٴ فجیع را دیدند، برانگیخته است. به‌خصوص که بعداً معلوم شد مقتول یکی از جوانان ورزشکار شهرری به نام اصغر نحوی‌پور بوده که محبوبیت زیادی هم در بین مردم و جوانان و ورزشکاران شهر ری و تهران داشته و آنها با برپایی چندین حجله و نصب بنرهای متعدد، یاد این ورزشکار جوانمرد و شجاع را گرامی داشتند؛ اگر ‌چه نیروی انتظامی و لباس شخصیها این حجله‌ها و بنرها را جمع کردند و خانوادهٴ اصغر را هم تهدید کردند که حق ندارند برای فرزندشان مراسم بگیرند، اما مردم و هم‌محله‌ایهای اصغر دلاور همه جا و از جمله در فضای مجازی اعلام کردند که امروز ساعت 19بر سر تربت اصغر در بهشت زهرا جمع می‌شوند تا صدای اصغر باشند که در آخرین فریادهاش دلاورانه می‌خروشید ما این آخوندهای جنایتکار و دین و آیین ساختگی آنها را نمی‌خواهیم.

اما رژیم ضدبشری و دجال که از بازتاب گسترده این جنایت به وحشت افتاده، سعی کرده آن را ر رفع و رجوع کند و مثل همیشه به جعل خبر و تحریف واقعه دست بزند. به یک نمونه این شیوه کثیف جعل خبر که توسط یکی از رسانه‌های حکومتی منتشر شده، لطفاً توجه کنید:
«به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ یعقوبی معاون عملیات نیروی انتظامی تهران بزرگ با اشاره به حادثه امروز متروی شهرری گفت:
ساعت ۱۰:۴۶ صبح امروز (شنبه 24تیرماه) فردی حدوداً 40ساله به دو شهروند حمله می‌کند که با واکنش سریع عوامل پلیس حاضر در محل رو برو می‌شود.

مأموران با رعایت قانون به کارگیری سلاح، پای ضارب را مورد هدف قرار دادند که وی در حال اعزام به بیمارستان جان خود را از دست داد».

گواهی فوت هم به همین ترتیب دروغ و جعلی تنظیم شده است و همان‌طور که در سند زیر دیده می‌شود در مورد نحوه فوت به جای شلیک گلوله نوشته: «اصابت جسم پرتابه‌ای» در مورد علت فوت هم نوشته «پارگی عروق حیاتی ناحیة لگن».

تنظیم جعلی گواهی فوت توسط مأموران امنیتی رژیم در رابطه با قتل اصغر نحوی پور

تنظیم جعلی گواهی فوت توسط مأموران امنیتی رژیم در رابطه با قتل اصغر نحوی پور

 
البته دروغگویی و وقاحت که کار این رژیم دجال است، اما سؤال این است که چطور شده که در همین چند روز گذشته چند مورد مشابه همین جنایت در تهران و سایر شهرها اتفاق افتاده که در آنها عوامل آدمکش رژیم بدون هیچ دلیلی به افراد بیگناه شلیک کردند و باعث قتل و جرح آنها شدند؛ از جمله:
روز دوشنبه 26تیر 96 در جاده جوانرود به روانسر به اتومبیل یک هموطن کُرد شلیک کردند که در نتیجه راننده خودرو کشته و سه سرنشین دیگر زخمی شدند.

باز صبح همین روز دوشنبه 26تیرماه مأموران جنایتکار نیروی انتظامی با شلیک به خودرویی در دهکده المپیک در تهران یک دختر جوان را به قتل رساندند و یک پسر جوان را مجروح کردند و مدعی شدند که آنها به ایست مأموران توجه نکرده‌اند.

روشن است که این وضعیت گویای این است که رژیم وحشت‌زده است و از ترس هار شده و از سایهٴ خودش هم می‌ترسد، اما روز مکافات جنایتکاران نزدیک است و آنها دیگر نمی‌توانند از کیفر جنایاتشان بگریزند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a98229a8-d0b4-46fe-a5c1-5341693a0bbc"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات