728 x 90

گردهمايي بزرگ ايرانيان,گردهماییهای مجاهدین,

مریم رجوی در مصاحبه با فاکس نیوز:‌ سرنگونی رژیم آخوندی مسئولیت مردم و مقاومت ایران است

-

مریم رجوی در گردهمایی بزرگ سالانه مقاومت ایران در پاریس
مریم رجوی در گردهمایی بزرگ سالانه مقاومت ایران در پاریس
خانم مریم رجوی رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت ایران طی مصاحبه‌یی با تلویزیون فاکس‌ نیوز تأکید کرد:‌ سرنگونی رژیم آخوندی مسئولیت مردم و مقاومت ایران است.

فاکس نیوز ابتدا گفت:‌ فراخوان به آزادی برای ایران، موضوع اصلی یک گردهمایی بزرگ در فرانسه با پیامی صریح به تهران بود.

تعداد بیشماری از مقامهای پیشین آمریکا از هر دو جناح شرکت داشتند و برای هواداران سخنرانی کردند و همه آنها زمانی که به مقابله با یک رژیم مذهبی برمی گشت با هم متحد بودند.

با وجود رفتار پیشین آمریکا که رژیم ایران را در رأس لیست وزارت‌خارجه به‌عنوان رژیم حامی تروریسم قرار داده بود، مسئولان این گردهمایی نسبت به نیات رژیم ایران هشدار دادند.

مقاومت ایران توسط یک زن، مریم رجوی رهبری می‌شود که فاکس‌ نیوز یک مصاحبه اختصاصی با او انجام داد

(شعار جمعیت: روحانی نه نه نه، رجوی آری آری آری).
 
 
شورای ملی مقاومت ایران به‌عنوان بزرگترین اپوزیسیون ایران، گردهمایی سالانه خود را در خارج پاریس برگزار می‌کند.

اطمینان تازه‌یی وجود دارد که فشار بر رژیم ایران ممکن است نهایتاً به تغییر راه ببرد.

گزارشات حاکیست دولت ترامپ عملاً استراتژی را در نظر دارد که تلاش برای سرنگونی این رژیم است. اقدامی که مریم رجوی از آن استقبال می‌کند:
مریم رجوی: ”سرنگونی رژیم ملاها مسئولیت مردم و مقاومت ایران است. هر چند که می‌خواهیم جامعه بین‌المللی در کنار مردم ایران بایستد“.

مریم رجوی به فاکس‌ نیوز گفت، فعالان مقاومت در داخل ایران، مخالفت خود را با رژیم تشدید کرده و می‌گویند انقلابی علیه این رژیم مذهبی در داخل می‌تواند محقق شود.

مریم رجوی: جنبش مقاومت ایران در موقعیتی جدید و در موضع تهاجمی در نمایش قدرت خود با رژیم می‌باشد. مقاومت ما جنبشی سازمانیافته است. ظرفیت قیام در درون جامعه ایران وجود دارد مردم ایران ناراضی اند“.

فاکس نیوز: رجوی و سایرین از افزایش دخالتهای رژیم ایران در خاورمیانه ابراز نگرانی می‌کنند.
رژیم تهران در تلاش است یک هلال به‌اصطلاح شیعی ایرانی ایجاد کرده، زمینهایی را در مرز خود با یمن، عراق، سوریه و لبنان به چنگ آورد تا جاپایی در مدیترانه به‌دست آورد.

خانم رجوی می‌گوید آمریکا و متحدان عرب او باید رژیم ایران را پس بزنند.
مریم رجوی: ما از ابتدا این سیاست ارتجاعی و جنگ‌افروزانه را رد کرده و به‌دنبال روابطی دوستانه با باقی همسایگان برای مقابله با این رژیم بوده‌ایم و سپاه پاسداران باید به‌عنوان یک گروه تروریستی نام گذاری شده و از منطقه اخراج شود. تحریمهای بیشتر باید علیه این رژیم اعمال شود“.

فاکس نیوز: مریم رجوی اطمینان دارد که نیروهای دموکراسی و آزادی، عاقبت پیروز خواهند شد.
مریم رجوی: من خوشبینم برای مردم ایران، زیرا مردم ایران دیکتاتوری مذهبی را رد کرده‌اند. مردم ایران خواهان آزادی، دموکراسی، برابری و جامعه‌ای پیشرفته هستند، فراتر از آن مردم ایران خواستار سرنگونی این رژیم می‌باشند“.

فاکس نیوز: سایر طرفها خواستار تحریمهای شدیدتر علیه رژیم تهران می‌باشند، خانم رجوی نیز خواستار محاکمه مقامهای رژیم ایران به‌خاطر جنایات جنگی است.

خانم رجوی همچنین به اعلامیه استقلال آمریکا اشاره داشت و گفت مردم ایران خواهان همان آزادی هستند که در این اعلامیه آمده است. خانم رجوی می‌گوید مطمئن است این امر در کشور او نیز محقق خواهد شد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5a0dab12-fad2-49d2-8ed4-b5e648474192"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات