728 x 90

اقدام سرکوبگرانه اختلال در اینترنت توسط رژیم ایران

اخلال در اینترنت - عکس از آرشیو
اخلال در اینترنت - عکس از آرشیو

رسانه‌های حکومتی از اوجگیری اختلال در اینترنت که علت اصلی آن «کمبود پهنای باند» است خبر می‌دهند.
وب سایت «زومیت» در این رابطه نوشت: «نزدیک به دو ماه است که افزایش پهنای باند شرکت ارتباطات زیرساخت متوقف شده است» و «وضعیت اختلال اینترنتی در شهرهای مختلف ایران به اوج خود رسیده است».

بنا بر این گزارش مجوز واردات و افزایش پهنای باند باید توسط شورای عالی فضای مجازی که خامنه‌ای مستقیما‌ً بر آن نظارت دارد صادر شود و در حال حاضر صدور مجوز متوقف شده است.
جوشقانی از کارگزاران رژیم در سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی روز ۱۸مهر در گفتگو با خبرگزاری حکومتی ایرنا به کندی اینترنت اعتراف کرد اما آن را در ارتباط با شروع سال تحصیلی و برگزاری کلاسهای درسی به‌صورت آنلاین (؟!) توصیف کرد.


این در حالیست مجلس ارتجاع به‌دلیل ترس و وحشت از فضای انفجاری جامعه درصدد تصویب طرح سرکوبگرانه اعمال محدویت شدید در اینترنت با عنوان «صیانت فضای مجازی» را در دستور کار خود قرار داده است.
به‌دنبال تشدید شدن اختلال اینترنتی، آخوند آقا تهرانی رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس رژیم دو‌شنبه ۱۹مهر، اعتراف کرد که: «در یک روز ۲۰هزار فحش به من داده شد».
در همین رابطه کمپین مخالفت با طرح «صیانت از حقوق کاربران فضای مجازی» روز دو‌شنبه اعلام کرد که شمار امضاءکنندگان این طرح به بیش از یک میلیون نفر رسیده است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e5c5b2af-23d2-4eee-946d-2f6db971ba7e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات