728 x 90

اعتلاى مقاومت ايران,افشاگريهاى مقاومت ايران عليه برنامه اتمى,حمايت جهاني از مقاومت ایران,حمایتهای مردمی,شورای ملی مقاومت ایران,گردهمايي بزرگ ايرانيان,گردهماییهای مجاهدین,

جریان المستقبل لبنان:‌ گردهمایی مقاومت ایران در پاریس و شعارها علیه خامنه‌ای در ایران

-

جریان المستقبل و حمایت از کنفرانس مجاهدین
جریان المستقبل و حمایت از کنفرانس مجاهدین
به گزارش اسکای نیوز 9تیر 96 جریان المستقبل لبنان در سایت خود نوشت:‌در خیابانهای شهرهای ایران شعارهای زیادی علیه خامنه‌ای و رژیم آخوندی در این کشور پخش شده است. این اقدام در آستانهٴ برگزاری گردهمایی سراسری سالانهٴ مقاومت ایران در پاریس پایتخت فرانسه است.

در اطلاعیه‌یی که دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران در پاریس صادر کرده آمده است: «مناطق مختلفی در تهران و شهرهای بزرگ شاهد فعالیتهای گسترده در حمایت از گردهمایی پاریس است. این اطلاعیه تصاویری از شعارهایی که در مناطق مختلف ایران نوشته شده ضمیمه کرده و افزوده است: «کارزار گسترده جوانان و هواداران مجاهدین و مقاومت ایران در حمایت از گردهمایی بزرگ مقاومت در روز ۱۰تیر در پاریس، که از چند هفته پیش شروع شده، در روزهای اخیر ابعاد گسترده‌تری به خود گرفته است.

اطلاعیه به برخی از شعارها و پلاکاردهایی که روی دیوار خیابانهای شهرهای بزرگی مثل مشهد و اصفهان و اهواز و همدان و کرمان و بندرعباس نصب شده می‌پردازد.

در عکسهایی که ضمیمه اطلاعیه است تصاویری از مسعود و مریم رجوی دیده می‌شود که روی دیوار برخی از خیابانهای شهرهای ایران نصب شده و شعارهایی نوشته شده که می‌گوید «انتخاب ما مریم رجوی است» و «آزادی و برابری با مریم رجوی».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/78d76df3-10d7-4572-b0eb-aebfc60037be"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات