728 x 90

سوريه,

یونیسف پناهنده ۱۹ساله سوری را به‌عنوان سفیر حسن نیت انتخاب کرد

-

یونیسف
یونیسف
یونیسف صندوق کودکان تابع سازمان ملل‌متحد پناهنده ۱۹ساله سوری مزون الملیحان را به‌عنوان سفیر حسن نیت انتخاب کرد. این اولین بار است که یک پناهنده برای این منصب انتخاب می‌شود.

سایت ائتلاف ملی سوریه ۳۰خرداد ۹۶ افزود مزون از زمان خروج از خانه‌اش در درعا در سال ۲۰۱۳ بعد از بالا گرفتن جنگ رژیم اسد علیه مردم سوریه در زمینه آموزش فعالیت کرده و کودکان اردوگاه زعتری در اردن را سه سال آموزش می‌داده است و در آنجا هم از حمایت یونیسف برخوردار بوده است.

وی به‌مناسبت روز جهانی پناهندگان پیامی به همه پناهندگان جهان فرستاد و گفت: «ای پناهنده عزیز، باید بدانی که زندگی خوب می‌شود. چندی قبل هم من و خانواده‌ام مثل تو بودیم. خسته و ترسان بودیم و از فردای خود خبر نداشتیم و من ۱۴ساله و کلاس نهم بودم که بمباران شروع شد. من خانه‌مان را دوست داشتم جای خوبی بود ولی ما ناچار به ترک همه
چیز شدیم تا جای دیگری پیدا کنیم و از نو شروع کنیم».

وی همه پناهندگان را تشویق کرد که از آرزوهای خود دست بر ندارند و تأکید کرد کار خود برای حمایت از پناهندگان و حقشان در آموزش را ادامه می‌دهد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ca327d09-0578-4204-b0bb-fc25dbf1465a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات