728 x 90

اخبار كره شمالى,

تحریم ۱۲شخصیت حقیقی و حقوقی کره شمالی توسط آمریکا

-

کره شمالی
کره شمالی
خبرگزاری رویتر گزارش کرد وزارت خزانه‌داری آمریکا روز پنجشنبه 11خرداد 96طی بیانیه‌یی 12شخصیت حقیقی و حقوقی مرتبط با برنامه هسته‌یی کره شمالی را به فهرست تحریمهای این سازمان اضافه کرده است.

در این بیانیه آمده است آمریکا 9شرکت و نهاد دولتی و 3شخصیت حقیقی را به‌خاطر نقش داشتن در توسعه برنامه هسته‌یی کره شمالی به لیست سیاه تحریمها اضافه کرد.
به دنبال این تصمیم آمریکا همه سرمایه‌های این اشخاص و نهادها را مسدود و شهروندان آمریکایی از تجارت با آنها منع خواهند شد.
به گفته وزارت خزانه‌داری آمریکا، در میان این تحریم شدگان، دو شرکت روسی نیز وجود دارند. یکی از این شرکتها که در مسکو مستقر است در حال تجارت با یک شرکت کره شمالی است که گفته می‌شود در توسعه برنامه هسته‌یی و موشک بالیستیک این کشور نقش داشته است.
شرکت روسی دیگر، «شرکت نفت مستقل» روسیه است که به کره شمالی نفت و تجهیزات مربوط به صنعت نفت می‌فروشد.

در فهرست وزارت خزانه‌داری همچنین نام یک مقام اطلاعاتی کره شمالی به نام کیم سو-کوآنگ به چشم می‌خورد که به گفته وزارت خزانه‌داری آمریکا، در سازمانی وابسته به سازمان ملل‌متحد در اروپا جاسوسی می‌کرده است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/20b0300d-7df6-45ab-b53c-ad453fe6915f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات