728 x 90

ویکلی استاندارد: روحانی «مدره» یک دروغگو است که دستش به خون آلوده است

آخوند روحانی
آخوند روحانی
ويکلی استاندارد در شماره جدید خود با عنوان ”برداشت غلط نسبت به ایران روحانی «مدره» یک دروغگو است که دستش به خون آلوده است“ نوشت:‌ «روحانی آخوندی است که به‌عنوان رئیس شورای امنیت ملی خدمت کرده و سرکوب بیرحمانه اعتراضات دانشجویی در 78در تهران را هدایت کرده است.

او در آن زمان اعلام کرد انقلاب ما نیاز به پاکسازی دارد و گفت رژیم بیرحمانه و به‌طور گسترده هر حرکتی توسط عناصر اخلاگر را سرکوب می‌کند. در این سرکوبی، رژیم، 20نفر را کشت و هزاران نفر را مجروح کرد.

اما رقیب فعلی او ابراهیم رئیسی نیز بخشی از یک کمیته 4نفری مرگ بود که تا 30هزار نفر از در 67اعدام کرد».

ويکلی استاندارد افزود:‌ «این درست است که طی این کمپین روحانی وعده داد محدودیتها در یکی از جوامع محدود در جهان را تسهیل کند اما او همین وعده‌ها را در انتخابات دور اول در 92هم داده بود اما معلوم شد حرفهایش پوچ بوده‌اند».
ویکلی استاندارد در ادامه آورده است که «مؤسسه خانه آزادی وضعیت ایران را خلاصه کرده و در اوایل سال جاری نوشته است نقض حقوق‌بشر در 2016بی‌وقفه ادامه داشته و مقامها، بالاترین کلان اعدامها را طی سالها انجام داده‌اند و سرکوب فعالان حقوق زنان را تجدید کرده‌اند و بعد از چین، رژیم آخوندی رکورددار اعدام در جهان است.

سایت رسانه اجتماعی توییتر در ایران ممنوع است... همان‌گونه که خانه آزادی گزارش کرده اخبار و تحلیلها در ایران به‌شدت سانسور می‌شوند...

نکته‌یی که در پوشش خبری انتخابات پنهان مانده این است که رئیس‌جمهور در ایران به کسی پاسخگو است که بسا قدرتمندتر از کنگره آمریکا یا دادستانی کل است. خامنه‌ای تندرو نهایی در نظام آخوندی است و به‌عنوان رئیس کشور در ایران عمل می‌کند.

چند روز قبل از انتخابات، روحانی نکته‌یی گفت که قابل‌توجه است و گفت رهبر معظم که دوست دارم دستش را دهها بار ببوسم».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/139740f3-e19d-4dd1-9fbd-c4340ff404e6"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات