728 x 90

اختلافات سیاسی در ایران,نمايش انتخابات رياست جمهورى ,

حمایت حسن خمینی از آخوند روحانی

-

آخوند حسن خمینی
آخوند حسن خمینی
در حالیکه سرکردگان سپاه پاسداران در برنامه آخوند جلاد ابراهیم رئیسی در روز سه‌شنبه شرکت کردند، همزمان حسن خمینی حمایت خود را آخوند شیاد حسن روحانی اعلام کرد.

حسن خمینی‌: روز بزرگ سرنوشت سازی را پیش رو داریم و همه با هم امیدواریم که انشاء الله در این روز بتوانیم سرنوشت سالها و بلکه دهه‌های کشور خودمان را رقم بزنیم.
جا داره که همه با هم یکبار دیگر به دولت جناب آقای روحانی اعتماد کنیم.

در همین حال، اسحاق جهانگیری معاون اول آخوند روحانی که از کاندیداهای نمایش انتخابات بود، کناره‌گیری خود را به نفع آخوند روحانی در یک سخنرانی در شیراز اعلام کرد و به این ترتیب قطب‌بندی آخوند جلاد و آخوند شیاد در شعبده انتخابات خلیفه ارتجاع تکمیل شد.

کناره‌گیری جهانگیری به‌دنبال کناره‌گیری پاسدار قالیباف به نفع آخوند جلاد ابراهیم رئیسی، صورت می‌گیرد.

قالیباف که در اولین مناظره نمایش انتخابات، نقشه جهانگیری را برای کناره‌گیری به‌عنوان عدم صداقت برملا کرده بود، خودش قبل از جهانگیری به همین کار دست زد و واکنشهای تمسخر آمیز باند رقیب را برانگیخت:
پاسدار محمدباقر قالیباف: جناب آقای جهانگیری شما در صحبت تون اشاره کردید که اخلاق! من فکر می‌کنم که‌ای کاش خود شما این اخلاق رو واقعاً رعایت می‌کردید. این هم واقعاً از پدیده‌های عجیبه که جنابعالی به‌عنوان معاون محترم رئیس‌جمهور نامزد شدید، اومدید و در حقیقت البته حق شهروندی شما هست، شما هم می‌گین ما یک رقیبیم ولی حالا مردم باید قضاوت کنند، صداقت شما چند روز آینده معلوم خواهد شد که واقعاً شما هستید؟ نیستید؟.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/751e7d8d-1cf7-475d-9594-9ebae6fd0cfa"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات