728 x 90

اعتراف پزشکیان به گوشه‌یی از بحرانهای لاعلاج رژیم در گفتگوی تلویزیونی

گفتگوی تلویزیونی پزشکیان - ۱۰شهریور
گفتگوی تلویزیونی پزشکیان - ۱۰شهریور

پزشکیان روز ۱۰شهریور در یک گفتگوی تلویزیونی به گوشه‌یی از بحرانهای لاعلاج رژیم اعتراف کرد و گفت: وضعیت موجود که خب مردم می‌بینند، یعنی وضعیت گرانی کمبود ما مثلا گندم‌کاران ما مشکل داشتند، پرستارهای ما مشکل دارند، معلمان ما بازنشسته‌های ما، و مشکلات کود کشاورزی و مختلف هست، ناترازی‌هایی که در برق داریم، در انرژی داریم، ناترازهایی که ما در محیط‌زیست داریم، یعنی واقعیت دیده می‌شه، چیزی نیست که مثلاً من بخواهم شرحی بدهم.

به‌هرحال همینی است که دیده می‌شه، ما پولی که برای گندم کارها در قانون دیده شده بوده کلاً ۱۲۰ همت بود ۱۲۰ هزار میلیارد تومان، تازه اون هم تو صندوق نبود، حالا در صورتی‌که اونی که کشت شده بود و به انبارها داده شده بالای ۲۰۰هزار میلیارد تومان هست، یعنی از اینطرف پول نبود از اون طرف شکاف وجود داشت.

پزشکیان هم‌چنین اذعان کرد: برای جبران ناترازی‌ها در انرژی و بانکها به ۲۰۰تا ۲۵۰میلیارد دلار نیاز داریم که ۱۰۰میلیارد دلار آن در داخل وجود ندارد و باید آن را از طریق سرمایه‌گذاری خارجی تأمین کنیم.

پزشکیان بارها تأکید کرد که وظیفه‌اش اجرای سیاست‌های کلی نظام و برنامه‌های کنونی رژیم است و قصد نقد گذشته را ندارد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/acb44684-3844-4508-91c1-9d0be18f24e9"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات