728 x 90

خامنه‌ای: اگر کاندیدایی گسل‌های اعتقادی، جغرافیایی، زبانی و قومی را تحریک کند، قطعاً با سیلی سختی مواجه خواهد شد

خامنه ای ولی فقیه درمانده ارتجاع
خامنه ای ولی فقیه درمانده ارتجاع
خامنه‌ای ولی‌فقیه ارتجاع امروز 20اردیبهشت 96 در دانشگاه سپاه پاسداران حاضر شد و در رابطه با نمایش انتخابات ریاست‌جمهوری رژیم حرفهایی زد.
وی اصلی‌ترین هراس و نگرانی‌اش را از این‌که جنگ و جدال باندی به گسل بین مردم و حاکمیت بیانجآمد این چنین طرح کرد: «امنیت ملی و آرامش کشور بسیار مهم است و کاندیداهای محترم مراقب باشند به‌خاطر خطای در تشخیص، گسل‌های اعتقادی، جغرافیایی، زبانی و قومی را تحریک نکنند و در مسیر طراحی ناتمام دشمن قرار نگیرند، زیرا اگر کسی بخواهد برخلاف امنیت کشور اقدام کند، قطعاً با سیلی سختی مواجه خواهد شد.»
ولی‌فقیه ارتجاع همچنین نسبت به انفجار اجتماعی و قیام هشدار داد و گفت: «اگر در انتخابات، قانون‌شکنی و بداخلاقی شود و با حرفهای خود، دشمن را امیدوار کنیم، انتخابات به ضرر ما تمام خواهد شد».
خامنه‌ای در این مراسم سعی کرد که با بیان حرفهای کلی در رابطه با بحران اقتصادی، خودش را شیادانه همراه مردم نشان دهد و خطاب به کاندیداهای رژیم گفت: «اعلام صریح و قاطعانه این‌که مسایل اقتصادی و معیشت مردم در اولویت آنها است».
ولی‌فقیه ارتجاع سپس در همین رابطه اصل حرف را که به چالش کشیده شدن امنیت نظام توسط مردم است این طور بیان کرد: «در طراحی بدخواهان، اقتصاد کشور نباید حرکت کند، معیشت مردم باید لَنگ بماند، کار و تولید رونق نگیرد و بیکاری به‌عنوان یک بلا باید عمومیت پیدا کند تا در نهایت، مردم از جمهوری اسلامی ناامید شوند.».

 

بيشتر بخوانيد:

اعتراف خامنه‌ای به کسادی نمایش انتخابات: مهم نیست به چه کسی رأی می‌دهیم. مهم این است که همه بیایند!

ولی‌فقیه ارتجاع امروز یکشنبه 17 اردیبهشت طی سخنانی در جمع عوامل رژیم به بهانه هفته معلم نسبت به کسادی نمایش انتخابات ابراز نگرانی کرد و گفت: اگر حضور مردم باشد، دشمن هیچ غلطی نمی‌تواند بکند اگر می‌خواهید این احساس و عظمت و مصونیت باقی بماند برای ما، باید در انتخابات شرکت کنید. اگر می‌خواهید نظام جمهوری اسلامی اقتدار خودش را در چشم جهانیان -چه دشمن چه دوست- حفظ بکند باید شرکت کنید؛ حضور در انتخابات، حفظ اقتدار و اُبهت و مصونیت کشور است.

ولی‌فقیه ارتجاع افزود: مهم نیست به چه کسی رأی می‌دهیم. مهم این است که همه بیایند و باشند. نشان بدهند که حاضرند از اسلام و جمهوری اسلامی دفاع کنند؛ دشمن هرگز هیچ غلطی در مقابل کشور نخواهد توانست بکند. حضور مردم است که گره گشاست. حضور مردم است که دشمنان را از هیبت جمهوری اسلامی می‌ترساند.

وی سپس با حمله با باند روحانی گفت: نیایند حرفی را که بنده به صراحت بیان کردم تحریف کنند و بگویند مراد فلانی این است که حضور مردم دولتی را سر کار می‌آورد، که آن دولت! نه آقا؛ دولتها تأثیری ندارند.

خامنه‌ای همچنین گفت دشمن، دشمن است. این دولت و آن دولت ندارد. دشمن اگر بتواند زهرش را میریزد. ملاحظه هیچکس هم نمی‌کند. ملاحظه لفاظی و زبان‌بازی و موضعگیری سیاسی را هم نمی‌کند. آن چیزی که مانع دشمنی می‌شود ترس از حضور مردم است.
 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/49ad8f2c-9e95-4108-baa6-abf69178a9aa"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات