728 x 90

شبكه هاى تروريستى,

سعید کریمیان از سوی رژیم ایران تهدید شده بود

-

سعید کریمیان
سعید کریمیان
شامگاه شنبه 9 اردیبهشت مدیر 45ساله شبکه جم که به‌تازگی با حکم غیابی شعبه 28 بیدادگاه رژیم به 6ماه حبس محکوم شده بود، در استانبول مورد سوءقصد و کشته شد.
بستگان سعید کریمیان، مدیر شبکه تلویزیون فارسی جم، گفته‌اند که افرادی از ایران در ماه‌های اخیر پیوسته او را تهدید می‌کرده‌اند.
به گزارش خبرگزاری رویتر، خانواده مدیر شبکه جم گفته‌اند که او بارها از جانب “رژیم ایران ” تهدید به مرگ شده است و به همین علت قصد داشته از ترکیه به انگلستان نقل مکان کند.

سعید کریمیان، دروغپردازیهای رژیم
شایان توجه است که رسانه‌های اطلاعات و سپاه آخوندها از مدتها پیش با پخش اخبار و زندگینامه‌های دروغین در مورد سعید کریمیان برای ترور و انتساب آن به مجاهدین زمینه‌سازی می‌کردند. پس از ترور نیز خبرگزاریهای سپاه پاسداران و نیروی تروریستی قدس (فارس و تسنیم) و سایتهای اطلاعات آخوندها، بلادرنگ و به‌صورت کاملاً برنامه‌ریزی شده، به بازپخش همین جعلیات مبادرت کردند.
سپاه پاسداران و اطلاعات آخوندها با دروغهای زنجیره‌یی و جعل عکس و فیلم ادعا می‌کردند که سعید کریمیان که با مجاهدین همکاری تلویزیونی داشته، از کودکی در قرارگاه اشرف بزرگ شده و پدرش از شهیدان عملیات فروغ جاویدان است که همه اعضای خانواده‌اش را مخفیانه به اشرف برده بود. هیچ‌ یک از این مطالب صحت ندارد و کذب محض است و توسط سعید کریمیان از جمله در 29 نوامبر 2012 تکذیب شده بود.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4ba0bba3-aa71-49f2-8140-64ee1757b755"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات