728 x 90

اخبار اعتراضي,

تهران؛ گوشمالی مزدوران شهرداری و دو رشته اعتراض اصناف

-

--
--
تهران - مزاحمت مزدوران شهرداری برای پیرمرد دستفروش موجب گوشمالی آنها توسط جوانان شد.
حدود ساعت 9 صبح روز یکشنبه 2اسفند 1394 در محدوده تقاطع تخت طاووس، مفتح، یک پیرمرد دستفروش مورد آزار مزدوران شهرداری قرار گرفت که واکنش مردم را به همراه داشت. هنگامی که مزدوران به قصد اخاذی با تند خویی کیف اجناس پیرمرد را از وی گرفتند مردم و جوانان حاضر در صحنه به مقابله با آنان پرداختند.

2 جوان با مزدوران درگیر شدند و با خارج کردن شوکر از دست آنها مزدوران را گوشمالی دادند. گفتنی است که با گشت نیروی انتظامی، که از راه رسید با مشاهدهٴ جمعیت خشمگین تنها مزدوران شهرداری را از محل دور کرد و جرأت نکرد با جوانان گوشمالی دهنده برخورد کند.

تهران - اعتصاب در بازار کوچه برلن
صبح روز یکشنبه 2اسفند 1394، کسبه بازار کوچه برلن، به‌دلیل سرکشیهای مأموران نظارتی به قصد اخاذی در آستانه خریدهای نوروزی، دست به اعتصاب زدند. مأموران سازمان تعزیرات حکومتی به بهانه کنترل بازار، روز گذشته در ابتدای صبح به مغازه‌های این محدوده سرکشی کردند که در پاره‌ای از موارد، ایرادها و بهانه‌جویی‌های آنها با اعتراض کسبه و تهدیدهای مأموران روبه‌رو شد. کسبه گفتند: این اقدامات، برای سیاه‌نمایی جلوی مردم و پخش در رسانه‌ها است و اصل موضوع اخاذی حکومتی تحت بهانه‌های جریمه و یا مالیات بیشتر است.

اعتراض کسبه بازار تهران در مقابل شهرداری با مداخله نیروی انتظامی روبه‌رو شد
صبح روز یکشنبه 2اسفند 1394 جمع بزرگی از کسبه بازار تهران در محدوده‌های سرای امیرکبیر، 15خرداد و دالان اصلی بازار، به‌دلیل مزاحمتها و زورگویی‌های مزدوران شهرداری تهران، قصد اعتراض و تجمع مقابل ساختمان شهرداری ناحیه 3 منطقه 12 در محدوده خیابان خیام را داشتند که با ممانعت مزدوران انتظامی روبه‌رو شدند. مزدوران انتظامی پس از حضور بازاریها به‌صورت گروه به گروه در مقابل ساختمان شهرداری و رسیدن عده‌ی آنها به قریب 200تن، در وحشت از فراگیر شدن دامنهٴ اعتراض شروع به پراکنده کردن بازاریان کردند و با رسیدن نیروهای کمکی، هرکس را که قصد تجمع داشت دور کردند. اعتراض بازاریان به جان آمده نسبت به اخاذیهای مزدوران شهرداری و زورگویی آنها به کسبه است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6dc7e9de-2288-4006-ad53-bcc68efba3fb"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات