728 x 90

ولید فارس: آمریکا به‌زودی گسترش رژیم ایران در جهان عرب را متوقف خواهد کرد

ولید فارس
ولید فارس
ولید فارس از کارشناسان امور خاورمیانه و از دستیاران کنونی دولت دونالد ترامپ در مصاحبه با الشرق‌الأوسط گفت: آمریکا به زودی گسترش رژیم ایران در جهان عرب را متوقف خواهد کرد.

ولید فارس درباره دیدار احتمالی ترامپ و پوتین گفت، وقوع چنین دیداری حتمی است و در آن به راه‌حل بحران سوریه پرداخته می‌شود. راه‌حلی که با خروج داعش، القاعده و حزب‌الله و سپاه پاسداران حکومت ایران آغاز می‌شود.

وی افزود: این تنها مسیر رسیدن به یک راه‌حل سیاسی در سوریه است. تا زمانیکه این نیروها هم‌چنان در سوریه باشند، هیچ راه‌حلی وجود ندارد و آمریکا به‌زودی گسترش رژیم ایران در جهان عرب را متوقف خواهد کرد.

ولید فارس گفت: شکست داعش از طریق ائتلاف بین‌المللی امکان‌پذیر است و اپوزیسیون معتدل باید کنترل مناطقی که گروه‌های شبه‌نظامی به اشغال درآورده‌اند را به دست گیرند.

وی در مورد مذاکرات صلح خاورمیانه گفت: «خود فلسطینی‌ها خواستار حل بحران از طریق مذاکره هستند و نمی‌خواهند رژیم ایران جنگ دیگری راه بیندازد».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f106c5a6-6a88-4bd6-b598-83efe45b2022"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات