728 x 90

دخالتهای ایران,برنامه موشکی ایران,

دکتر محمود روحانی نژاد

-

آخوند روحانی
آخوند روحانی
امروز چهارشنبه 18اسفند 95 روحانی در مشهد، یک سخنرانی مهمی داشت. چرا مهم؟ به چند جمله‌اش نگاه کنید!

جنگ که تمام نمی‌شه، مبارزه که تمام نمی‌شه!
باید موشک بسازیم و می‌سازیم
این دولت در این سه سال و نیم در سلاحهای راهبردی بیش از 10سال گذشته، تجهیزات رو ساخته و انبار کرده و افتخار می‌کنه این دولت!

ما چه جور در این 38سال ایستادگی کردیم؟ مگر فشار نبود؟ مگر تحریم نبود؟ مگر امروز فشار نیست؟ مگر امروز تحریم نیست؟ مگر همه چیز پایان یافته؟

اگر این حرف‌ها را شما از فرضا احمدی‌نژاد می‌شنیدید چه می‌گفتید؟ و حالا که از روحانی می‌شنوید چه می‌گویید؟

واقعیت آن است که این نظام با تمامی باندها و دار و دسته‌هایش سر و ته یک کرباسند. اینها همگی پرچمداران نظامی هستند که خود را موظف به دخالت در امور دیگران و سایر کشورها می‌دانند، و این را یک وظیفه مذهبی برای خود به حساب می‌آورند. همین امروز خبرگزاری العربیه به‌نقل از یک بنیاد تحقیقاتی اروپایی نقل کرده که رژیم ایران در 14 کشور مسلمان دارد دخالت می‌کند. یعنی تروریسم صادر می‌کند.

اگر آن بنیاد و این خبرگزاری هم نمی‌گفتند، مگر کسی شک داشت که رژیم در امور کشورهای منطقه و همسایه دخالت می‌کند.

در افغانستان در آن واحد هم به دولت و هم به مخالفان مسلح دولت کمک می‌کند!

در عراق با این‌که تا حدی صحنه را باخته، اما دست بردار نیست و با عوامل مزدورش درون نهادهای کشوری و لشگری در حال مهندسی کردن روندهای سیاسی آن کشور است.

در سوریه عملاً در حال جنگ با مقاومت و رزمندگان آزادی مردم این کشور است.

در یمن هم عملاً در حال جنگ با دولت قانونی آن کشور است.

در پاکستان رسماً در حال استخدام مزدور برای جنگ در سوریه است.

عواملش در جمهوری آذربایجان را همین چند وقت پیش دولت آن کشور بازداشت کرد.

در جمهوریهای مسلمان نشین آسیای میانه کار به جایی رسید که برخی کشورها، نشر کتا‌ب‌های درسی و کمک درسی رژیم را در سرزمین خود ممنوع اعلام کردند.

در بحرین تقریباً به‌طور هفتگی، تیم‌های ترورش دستگیر می‌شوند.

در لیبی تلاش می‌کند با برخی قبایل ساکن شرق آن کشور وارد معامله تسلیحاتی و مالی و مزدور گیری شود.

در لبنان با حضور مزد بگیران حزب‌اللهی‌اش، جایی برای انکار دخالتش وجود ندارد.

رهبران سیاسی کشور مالدیو همین روزها بود که اعلام کردند رژیم دنبال تأسیس یک مرکز فرستنده رادیویی در آن کشور بوده اما با جواب منفی آنها روبه‌رو شده است.

همین امروز خبرگزاریها از محاکمه یک جاسوس پاکستانی رژیم در آلمان خبر دادند که دنبال شناسایی برخی مراکز و شخصیت‌های آن کشور برای ترور بوده.

عربستان و اردن و تونس و مصر و برخی دیگر کشورهای عربی منطقه عملاً روابطشان با رژیم را منجمد کرده‌اند.

الجزایریها همین روز گذشته، سفر از پیش مشخص شده روحانی به کشورشان را زیر فشار نهادهای اجتماعی‌شان به‌حالت تعلیق درآوردند.

سودان و سومالی عملاً مدتهاست که روابطشان با آخوندها را قطع کرده‌اند

و این طومار را می‌توان همینطوری تا یکی دو صفحه دیگر ادامه داد.

هدف از شمارش این همه ”جان کندن“‌های تروریستی رژیم چیست؟

یک چیز و آن نشان‌دادن ماهیت وحشی و تروریستی رژیمی است که مدره و اصلاح طلب و معتدل و میانه‌رو و چپ و راستش همگی معتقدند طبق قانون اساسی جمهوری به‌اصطلاح اسلامی باید در امور داخلی هر کشوری که یک مسلمان در آنجا وجود دارد، مداخله کرد!

باید پیوسته خود را با دنیا در حال جنگ دید
باید هر آن آمادهٴ جنگ و درگیری با دیگران بود.
اصلا باید همیشه جنگی در آستین داشت تا اگر جنگ فعلی تمام شد بعدی را بلافاصله شروع کرد و نگذاشت ملت سرشان را از زیر آوار تضادها و بدبختی‌های ناشی از جنگ بیرون بیاورند. اگر این کارها نشود رژیم سرپا نمی‌ماند، بنابراین باید که برای ”حفظ نظام “همیشه از نان شب مردم زد و سلاح تهیه و انبار کرد (اگر شد اتمی، اگر نشد غیراتمی. اگر شد سلاح کشتار جمعی، اگر نشد سلاحهای معمولی!)

بعد هم کمکی این دخالت و صدور تروریسم، باید همیشه دروغ گفت (به قول خودشان تقیه کرد) و مثل همین آخوند حسن روحانی که با افتخار موقع انتخابات ریاست‌ جمهوری می‌گفت من سر غربی‌ها را کلاه گذاشتم و سانتریفوژهایمان را اضافه کردم و ارتقاء دادم.

و باز هم مثل همین آخوند حسن روحانی در همین امروز گفت: در سه سال و نیم حکومتم، بیشتر از 10سال گذشته، اسلحه تهیه و انبار کرده‌ام!

ظاهراً خامنه‌ای کمی بیشتر از ظرفیت رئیس جمهورش او را فشار داده که روحانی مجبور شد امروز حرف‌هایی بزند که تلاش می‌کرد نزند!

به هر حال خواندن یا شنیدن صحبتهای امروز روحانی هم برای ایرانی‌ها و هم برای خارجی‌ها نکاتی دارد که کمتر گویا می‌شوند و امروز یکی از آن روزهای استثنایی بود که حسن روحانی، فاشیست‌تر و افراطی‌تر از تمامی اصول‌گراهای چماقدار و احمدی‌نژادی ظاهر شد و از خودش رونمایی کرد.

حقیقتاً اصول‌گراها دنبال چه کسی بهتر از حسن روحانی هستند؟ اگر سر سوزنی درد نظام و ولایت‌فقیه داشته باشند!

نزدیک شدن به موعد انتخابات هم محسنات و مزایایی دارد که دیگر روزهای سال به این حد ندارند، مثل همین حرف‌های امروز روحانی در مشهد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f42a13ff-f693-4fb4-bee1-6bacc4bef39c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات