728 x 90

اختلافات سیاسی در ایران,

آخوند پناهیان: اون مسئولی که می‌آید با ادبیات منقلی صحبت میکنه می‌خواهد آتیش بزنه همه رو

-

اخوند پناهیان
اخوند پناهیان
آخوند پناهیان از مهره‌های خامنه‌ای با اشاره به صحبتهای اخیر آخوند روحانی، نسبت به خطر شقه رژیم و بروز خیزشهای مردمی در جریان بحران انتخاباتی رژیم، ابراز نگرانی کرد.
آخوند پناهیان: اونها می‌خواهند مردم جوش بیاورند اونها نان شون تو جوش آوردن و درگیری است به شما عرض بکنم یعنی اون مسئولی که می‌آید با ادبیات منقلی صحبت میکنه می‌خواهد آتیش بزنه همه رو چرا؟ میگه من تو این آتیش می‌تونم رأی بیاورم اتفاقاً اونها دنبال همین‌اند گاهی باید بی‌اعتنا رد شد گاهی باید بزرگوارانه برخورد کرد گاهی باید اتفاقاً اینکار رو کرد گاهی باید حمل به صحت کرد.

مجری: امیدواریم که این مسأله به جاهای باریکتر کشیده نشه که اونوقت این سر بزیریها هم تبدیل به چیز دیگری بشه.

همچنین باند خامنه‌ای که در آستانه نمایش انتخابات ریاست‌جمهوری ارتجاع هم‌چنان دچار تشتت است، به حملات به باند روحانی ادامه می‌دهد.

بحران درونی رژیم بر سر نمایش انتخابات هر روز شدت می‌گیرد. جنگ لفظی میان مهره‌های گوناگون نظام از هر دو باند، جریان دارد و هر روز در رسانه‌های حکومتی منعکس می‌شود.

در حالی که سایتهای حکومتی نوشته‌اند: شورش در جریان راست؛ سعید جلیلی از اصول‌گرایان و پایداری بُرید / جلیلی هم یک جبهه تأسیس می‌کند.

مهدی محمدی باند جدید موسوم به جمنا را « انقلابیون» نامیده و مدعی شد که این دار و دسته «ازیک تشکیلات کشوری» برخوردار است و «احتمال اجماع روی یک کاندیدا» بیشتر شده است. او همچنین با تأکید بر یک دوره‌یی شدن آخوند روحانی نوشته است: «از یمین و یسار، با ادعاها و در پوششهای مختلف، به میدان آمده‌اند که مبادا کابوس اولین دولت تک دوره‌ای ایران محقق شود».

روزنامه سیاست روز از باند خامنه‌ای، حمله پاسدار احمدی‌نژاد به روحانی بسیار مؤثر دانسته و نوشته است: «پاسخ دادن به بیانیه‌های احمدی‌نژاد یا بی‌جواب گذاشتن این ادعاها هر دو به ضرر دولت تمام می‌شود».

در مقابل، رسانه‌های باند رفسنجانی- روحانی اظهارات باهنر مهره مؤثرباند خامنه‌ای را که رد صلاحیت روحانی را تکذیب کرده تیتر کرده‌اند که گفته است: «با تحلیل سیاسی و اطلاعاتی که دارم، این اتفاق نمی‌افتد»

کیهان خامنه‌ای نیز موضوع رد صلاحیت را رد کرده و نوشته است: «از ترس این‌که مبادا در جریان مناظره‌های انتخاباتی نامزد مورد حمایتشان در برابر دیگر کاندیدها حرفی برای گفتن نداشته باشد، نگران تأیید صلاحیتها شده‌اند».

روزنامه‌های باند روحانی اظهارات آخوند اژه‌ای در خصوص پرونده قضایی بقایی، مهره احمدی‌نژاد را در صفحات اول خود تیتر کرده‌اند.

این روزنامه‌ها با کوبیدن میخ حضور قطعی روحانی در نمایش انتخابات نوشته‌اند: «زمزمه یک دوره‌ای شدن حسن روحانی رفته‌رفته در میان سایر اظهارنظرها گم شد و حالا بازی جدید در دستور کار قرار دارد. این‌که «روحانی با رایی پایین رئیس‌جمهور شود».

با این حال در روزنامه‌های وابسته به باند روحانی، هم‌چنان نگرانی از حذف او دیده می‌شود. این روزنامه‌ها ضمن یادآوری شرایط منطقه‌یی و بین‌المللی رژیم، نسبت به پیامدهای آن برای کل نظام هشدار داده و از جمله نوشته‌اند: «با توجه به این‌که با دنیایی بهت‌زده و «شیرازه از هم گسیخته» مواجه هستیم باید مراقب دارایی‌های این سرزمین باشیم و آنها را در تنور انتخابات سال 1396 نسوزانیم».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/05de26cc-ff72-406f-b17e-cf657249b32b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات