728 x 90

اخبار آمريكا,

حضور هیأت بلندپایه آمریکا در اجلاس مونیخ

-

حضور هیأت بلندپایه آمریکا در اجلاس مونیخ
حضور هیأت بلندپایه آمریکا در اجلاس مونیخ
مایک پنس معاون رئیس‌جمهور آمریکا در رأس هیأت بلندپایه آمریکا در اجلاس مونیخ که از روز جمعه 29بهمن 95 به مدت سه روز برگزار می‌شود شرکت می‌کند.

کاخ سفید درباره این سفر و نکات مطرح شده توسط معاون رئیس‌جمهور این کشور گفت ”آقای پنس در این اجلاس بر تعهد واشینگتن به متحدان و شرکای اروپایی خود تأکید خواهد کرد و فرصتی است تا اولویتهای پرزیدنت ترامپ را در روابط فرا قاره‌ای با نهادهایی چون ناتو و اتحادیه اروپا روشن سازد. وی روشن خواهد ساخت که اروپا، متحدی جدایی ناپذیر از ایالات متحده آمریکاست و تأمین امنیت و شکوفایی برای آمریکا و اروپا در گرو تداوم در روابط مستحکم و قدرتمند بین آن هاست“.

مایک پنس را در این سفر جیم ماتیس وزیر دفاع و جان کلی، وزیر امنیت داخلی همراهی می‌کنند. وی طی این سفر با آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان و همچنین رهبران کشورهای حوزه بالتیک، استونی، لتونی، لیتوانی و اوکراین دیدار خواهد کرد.

آنگلا مرکل صدراعظم آلمان، آنتونیو گوترز دبیرکل سازمان ملل متحد، دونالد تاسک، رئیس شورای اتحادیه اروپا و ینس استولتنبرگ دبیرکل ناتو، به همراه ۳۰رهبر جهان، ۸۰ وزیر دفاع و مقامهای دیگر از کشورهای جهان در کنفرانس امنیتی مونیخ شرکت دارند.

به گفته مقامهای آلمان، ۴ هزار نیروی امنیتی به همراه نیروهای پلیس محلی و فدرال، امنیت کنفرانس مونیخ را به عهده ‌دارند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/43263929-9690-4f4a-93d0-5831de4b8167"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات