728 x 90

واکنش خامنه‌ای به تحریمها‌: دولت اوباما هم مثل دولت بوش بوده است!

خامنه ای ولی فقیه درمانده ارتجاع
خامنه ای ولی فقیه درمانده ارتجاع
ترس و ذلت خامنه‌ای در قبال تحولات پس از انتقال قدرت در آمریکا و تغییر اوضاع در مقابله با تروریسم و دخالتهای فاشیسم مذهبی در منطقه، به حدی فضاحت‌بار شده که رسانه‌های حکومتی به ناگزیر تلاش می‌کنند به‌نحوی آن را رفع و رجوع کنند.

در روز ۱۵بهمن که تحریمهای جدید رئیس‌جمهور آمریکا علیه تروریسم و برنامه موشکی رژیم و لیست‌گذاری ۲۵نهاد نظام ولایت فقیه اعلام شد، شماری از رسانه‌یی رژیم با تیتر برجسته نوشتند: «واکنش کانال تلگرامی رهبری به اعمال تحریمهای جدید از سوی آمریکا»!

اما اگر کسی به کانال تلگرامی مراجعه کند، خواهد دید که جملاتی با ذکر تاریخ ۱۹دیماه، از خامنه‌ای در آن گذاشته شده که هیچ ربطی به تحریمهای جدید و دولت ترامپ ندارد، بلکه خامنه‌ای با ایما و اشاره می‌خواهد بگوید دولت اوباماهم مثل دولت بوش بوده است!

مضحکتر این‌که برای توضیح این به‌اصطلاح واکنش خامنه‌ای، در سایت شخصی او این جمله درج شده است: «روایت رهبر انقلاب از توصیه وزیر خارجه پیشین آمریکا به دولت بعدی بابت حفظ تحریمها و امتیاز گیری!. دشمن دشمن است دیگر چشمت را باز کن تا بببنی! سرت را در برف کنی نمی‌بینی!».

در همین حال جواد ظریف وزیر خارجه رژیم با ترس و لرز به توجیه تراشی برای آزمایش موشکی اخیر رژیم پرداخته و از دولت آمریکا درخواست کرده که از توان موشکی‌اش علیه رژیم آخوندها استفاده نکند.

وزیر خارجه رژیم در موضعگیری خود می‌نویسد: ما هیچ‌گاه از سلاحهای خود علیه دیگری استفاده نخواهیم کرد، ببینیم کسانی که از توان موشکی ما شکایت می‌کنند آیا حاضرند همین حرف را تکرار کنند؟

در این میان قاسمی سخنگوی پریشان وزارت‌خارجه رژیم، به صحرای ممنوعیت ویزا گریز زده و با شکوه و شکایت از آمریکا، می‌گوید: تصمیم آمریکا در ایجاد محدودیت برای سفر به آمریکا- هر چند به‌صورت موقت سه ماهه - توهینی آشکار است؛ و به‌رغم ادعای مقابله با تروریسم و حفظ امنیت مردم آمریکا، به‌عنوان هدیه‌ای به افراطیون است.

تلویزیون رژیم آخوندی در واکنشی هراسان در قبال تحریمهای جدید آمریکا گفت:
گوینده: وزارت خزانه‌داری آمریکا جمعه 13 شخص حقیقی و 12 نهاد مرتبط با ایران را تحریم کرد تحریمهای جدید با حکم رئیس‌جمهور آمریکا اعمال می‌شود، مقامات آمریکا بهانه تحریمهای جدید را آزمایش موشکی اخیر ایران اعلام کردند، این درحالیست که سخنگوی کاخ سفید گفت آزمایش موشکی ایران نقض برجام نیست.

شان اسپایسر سخنگوی کاخ سفید: ما اعلام کردیم گامهایی برای مقابله با اقدامات اخیر ایران برخواهیم داشت آمریکا 25 شخص حقیقی و حقوقی را تحریم کرد که از برنامه‌های موشکی بالستیک ایران حمایت می‌کردند، ما اقدامات امروز رو پس از بررسی دقیق انجام دادیم و به اقدامات مناسب ادامه می‌دهیم، قرار دادن اینها در فهرست تحریمها نشان‌دهنده گامی دیگر در ادامه تلاشهای ما برای هدف قرار دادن شدید برنامه موشک بالستیک ایران و فعالیتهای مربوط به تروریسمه.

گوینده: مایکل فلین مشاور امنیت ملی در کاخ سفید نیز ایران را به حمایت از تروریسم متهم کرد و گفت برگزاری نشست شورای امنیت کافی نیست دولت ترامپ تحرکات ایران را تحمل نخواهد کرد.

رجزخوانی مقامات آمریکا به ساکنان کاخ سفید محدود نشد، پل رایان رئیس مجلس نمایندگان آمریکا ضمن حمایت از اعمال تحریمهای جدید ضدکشورمان گفت: اگر ‌چه برای لغو برجام دیر شده اما باید تحریمهای غیرهسته‌یی ایران را افزایش داد.

بهتره بیشتر روی چیزی متمرکز بشیم که بیشترین نتیجه رو از آن می‌گیریم و تصور می‌کنم که کاری که الآن می‌کنیم کاملاً منطقیه.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5707f6cc-3379-4413-9e1f-9c9629dfb8ec"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات