728 x 90

اعتراضات اقشار مختلف در مقابل مجلس ارتجاع در تهران و در سایر شهرها

تجمع اعتراضی مقابل مجلس ارتجاع
تجمع اعتراضی مقابل مجلس ارتجاع
اقشار مختلف میهنمان امروز سه‌شنبه 12بهمن95 مقابل مجلس ارتجاع تجمع اعتراضی برگزار کردند.

500تن از کارکنان مؤسسه ثامن الحجج که از سراسر کشور در این اعتراض شرکت دارند گفتند: ”پس از گذشت 1سال و پایمال شدن حقوق خود این بارمصمم‌تر از همیشه به این‌جا آمده‌ایم و تا زمانی که پاسخ روشنی دریافت نکنیم به این تحصن ادامه می‌دهیم و حتی با دخالت نیروهای انتظامی نیز متفرق نمی‌شویم“.

همچنین صبح امروز کارکنان پست‌های فشار قوی و گروهی از کارشناسان ناظر کشاورزی مقابل ساختمان مجلس ارتجاع تجمع اعتراضی برگزار کرده و خواستار رسیدگی به مشکلات‌شان شدند.
کارکنان پست‌های فشار قوی خواستار جلوگیری از خصوصی‌سازی این پستها در سراسر کشور شدند.
همچنین کارشناسان ناظر کشاورزی واجد شرایط استخدام در استان کرمانشاه، در اعتراض به وضعیت شغلی و بلاتکلیفی خود مقابل مجلس ارتجاع تجمع کردند.

در نجف آباد نیز کارگران کارخانه کاشی نیلو در اعتراض به پرداخت نشدن یک سال حقوق عقب‌افتاده خود در مقابل کارخانه و سپس میدان گلدشت این شهر دست به تجمع زدند.

کارگران در این تجمع که روز دوشنبه 11بهمن برگزار شدند گفتند یک سال است که حقوق و مزایای آنان پرداخت نشده است و هیچ‌گونه امنیت شغلی ندارند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ad731a1a-0f10-44e8-9f3e-f9b7f49ac4cb"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات