728 x 90

اعتصاب زندانيان سياسي,

سوز و گداز رژیم ایران نسبت به گزارشگر ویژه سازمان ملل متحد

-

عاصمه جهانگیر گزارش‌گر ویژه سازمان ملل‌متحد
عاصمه جهانگیر گزارش‌گر ویژه سازمان ملل‌متحد
رژیم آخوندی نسبت به اولین موضعگیری گزارشگر ویژه حقوق‌بشر سازمان ملل‌متحد در امر حقوق‌بشر بشر در ایران در مورد اعتصاب‌غذای زندانیان سیاسی و حمایت از آنها سوز و گداز کرد و آن را مداخله جویی گزارشگر ویژه در امور قضایی ایران دانست.

خبرگزاری سپاه پاسداران موسوم به فارس روز دوشنبه 20دی نوشت: « «عاصمه جهانگیر» روز دوشنبه در سخنانی که مداخله مستقیم در امور قضایی ایران است، نسبت به وضعیت برخی زندانیان سیاسی ابراز نگرانی کرده است.

خاطرنشان می‌شود عاصمه جهانگیر گزارشگر ویژه سازمان ملل در امر حقوق‌بشر در ایران روز دوشنبه 20دی با صدور یک بیانیه نسبت به خطری که جان زندانیان سیاسی در اعتصاب‌غذا را تهدید می‌کند هشدار داد و گفت: حداقل 8 زندانی عقیدتی در هفته‌های اخیر در اعتصاب غذایی که زندگیشان را تهدید می‌کند، به‌سر برده‌اند. عاصمه جهانگیر مقامهای رژیم ایران را به لزوم آزادی تمام زندانیانی که برای اجرای حق آزادی عقیده و بیان در ”بازداشتهای خودسرانه“ هستند، فراخواند و اعلام کرد: 8نفر زندانی اعتصابی هیچ گزینه‌ای برای اعتراض به بازداشت غیرقانونی‌شان نیافتند مگر این‌که زندگیشان را به خطر بیندازند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1d79363a-2c29-4a57-bde5-b956e91ac73f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات