728 x 90

سوريه,

اطلاعیه رسمی فعالان و هیأتهای انقلابی در وادی بردا در سوریه

-

بمباران وادی بردی - آرشیو
بمباران وادی بردی - آرشیو
گروهی از فعالان و افراد اپوزیسیون مسلح سوری در وادی بَرَدا در حومه دمشق با صدور اطلاعیه‌ای خواهان دخالت فعال سازمان ملل و نظارت دقیق بر آتش‌بس مورد توافق میان ترکیه و روسیه شدند.

این فعالان در قسمتی از اطلاعیه خود گفته اند: ما فعالان و هیأتهای انقلابی در وادی بَرَدا اعلام آمادگی می‌کنیم که رسیدن تیم های متخصص صلیب‌سرخ و سازمان ملل‌متحد به چشمه عین الفیجه تسهیل شود تا بتوانند بقایای موشک ها و تسلیحاتی که توسط آنها این چشمه منهدم شده را مورد بررسی قرار دهند تا گزارش این بررسی به یک کمیته تحقیق مستقل سازمان ملل‌متحد ارائه شود. ما آماده‌ایم با تیم‌هایی که می‌خواهند این ایستگاه آبرسانی را مورد ترمیم و تعمیر قرار دهند همراهی کنیم چرا که این ایستگاه آب شهر دمشق را تأمین می‌کند ولی همزمان می‌بایست در این منطقه آتش‌بس اعمال شود و تهاجم نظامیان اسد به همراهی عناصر حزب‌الله به آن متوقف گردد. محاصره از روی این منطقه برداشته شود و مواد غذایی و دارویی بتواند وارد آن شود.

این هیأت اضافه می‌کند که از ناظران آتش‌بس سازمان ملل می‌خواهند تا هر گونه نقض آتش‌بس را از طرف هر گروهی که باشد به ثبت برسانند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/af71acf6-a222-4424-9b78-e3ca53760486"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات