728 x 90

حقوق بشر خیانت شده: اعدام مردی بیگناه توسط رژیم ایران

حقوق بشر خیانت شده
حقوق بشر خیانت شده

دیلی کالر، ۴تیر ۹۷– در مقاله‌ای به قلم حسین عابدینی عضو کمیسیون خارجه شورای ملی مقاومت نوشت – مقامات اتحادیه اروپا صرفاً روی آرام کردن و دلجویی رژیم ایران متمرکز هستند و مستأصلانه تلاش می‌کنندن به این تئوکراسی بیرحم تنفس مصنوعی بدهند و اوضاع را نرمال جلوه دهند در حالیکه چوبه‌های دار جان ایرانیان بیگناه را ۲۴ساعته می‌گیرند.

 

آخرین قربانی این رژیم محمد ثلاث ۵۱ساله و عضو دراویش گنابادی بود که طی اعتراضات در تهران دستگیر شده بود. او در صبح دوشنبه ۱۸ژوئن به‌دنبال شکنجه شدن شدید اعدام شد...

شورای ملی مقاومت ایران اعدام جنایتکارانه محمد ثلاث را قویاً محکوم کرد...

دولتهای اروپا چشمان خود را بر این کشتار پلید و خودسرانه بسته‌اند رژیمی که در میان میلیونها ایرانی منفور است. در ایران از شروع سال ۲۰۱۸ مردم به خیابانها آمده‌اند و خواهان سرنگونی این رژیم تئوکراتیک هستند.

در حالیکه علائم حاکیست دیکتاتوری مذهبی در تهران وارد فاز نهایی می‌شود هر گونه سرمایه‌گذاری در رژیم آخوندی محکوم به شکست است.

مردم ایران هیچگاه کمکهای حیاتی اروپا به این رژیم در حال سقوط را فراموش نخواهند کرد...

مردم ایران به‌خصوص زنان و جوانان و زندانیان سیاسی و خانواده قربانیان اعدام از مدافعان حقوق‌بشر و حقوق زنان، از رهبران و دولتهای اروپا انتظار دارند اقدام کنند و در کنار میلیونها مردم ایران و نه آخوندها بایستند.

روزهای رژیم استبدادی آیت‌الله‌ها در سراشیبی سقوط است و روزهای آخوندها به شماره افتاده است.

حدود ۱۰۰هزار نفر ایرانی بار دیگر این پیام را در گردهمایی سالانه پاریس در ۳۰ژوئن در حمایت از یک ایران آزاد و دموکراتیک ایران سر می‌دهند.

حسین عابدینی یک مقام پارلمان در تبعید مقاومت ایران است.

 

 

بیشتر بخوانید:

محکومیت اعدام جنایتکارانه محمد ثلاث

مقاومت ایران اعدام جنایتکارانه محمد ثلاث را عمیقاً محکوم می‌کند و خواستار اقدام مؤثر جامعه بین‌المللی و مراجع مدافع حقوق‌بشر علیه این اعدام خودسرانه و نقض فزاینده حقوق‌بشر توسط فاشیسم دینی حاکم بر ایران است.

محمد ثلاث، ۵۱ساله، از دراویش گنابادی، در جریان اعتراضات بهمن ماه ۹۶ در خیابان گلستان هفتم باز داشت شد. قضاییه رژیم آخوندی، او را در یک روند خودسرانه و حتی با نقض قوانین خود رژیم به اعدام محکوم کرد. او بارها گفته بود که زیر شکنجه و فشار مجبور به پذیرش اتهاماتی شده است که هیچ نقشی در آنها نداشته است.

به‌رغم ارائه اسناد متقن در مورد دروغ بودن اتهامهای انتسابی بر محمد ثلاث، قضاییه آخوندی فرجام‌خواهی او را رد کرد و از اعاده بازرسی سر باز زد.

رژیم آخوندی در حالی که طناب بحرانهای درمان ناپذیر داخلی و بین‌المللی و خیزشهای مردمی هر لحظه بر گردنش تنگتر می‌شود، به تشدید سرکوب و جنایت عریان علیه مردم ایران روی آورده است.

حکومت ترور و جنایت حاکم بر ایران که ننگ بشریت معاصر است باید از خانواده ملل طرد شود. تمامی آمران و عاملان کشتار مردم ایران باید مشمول سخت‌ترین تحریمها و مجازاتها قرار گیرند و در محاکم بین‌المللی پاسخگوی جنایتهای خود باشند.

اطلاعیه دبیرخانه شورای ملی مقاومت

دژخیمان رژیم آخوندی روز شنبه ۲۶خرداد به خانواده آقای محمد یاور ثلاث اطلاع دادند که برای آخرین ملاقات با وی به زندان گوهردشت کرج بروند. در آستانه اعدام محمد ثلاث مقاومت ایران عموم مراجع بین‌المللی، به‌ویژه شورا و کمیسر عالی حقوق‌بشر ملل ‌متحد و گزارشگر ویژه وضعیت حقوق‌بشر در ایران و گزارشگر اعدام را به اقدام فوری برای نجات محمد یاور ثلاث از اعدام فراخوانده بود.

 

 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/95ea44e0-aa2d-4c9d-8646-6895f121a422"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات