728 x 90

همایش بزرگ ایرانیان، حمایت کانونهای شورشی از گردهمایی ایران آزاد

حمایت کانونهای شورشی مختلف از همایش بزرگ ایرانیان
حمایت کانونهای شورشی مختلف از همایش بزرگ ایرانیان

دو روز مانده به همایش بزرگ ایرانیان در ویلپنت پاریس.

مقاومت مردم ایران برای تحقق سرنگونی تمامیت رژیم ولایت فقیه، در تلاش برای برگزاری همایش بزرگ ایران آزاد است تا درخشش آلترناتیو دموکراتیک و سازمان‌یافته این میهن اسیر را در معرض دید جهانیان قرار دهد.

کانونهای شورشی در شهرهای میهن اسیرمان نیز در این راستا، با اقداماتی نظیر دیوارنویسی، پخش تراکت و پوستر و ارسال پیام، حمایت خود را از این همایش بزرگ مقاومت ایران نشان دادند.

تلاش ایرانیان در اقصی نقاط کشور و جهان برای برگزاری با شکوه این همایش، ایرانیان میهن‌پرست در سراسر جهان را به هم نزدیک و تلاشهایشان را صد چندان کرده است. شعله‌ور شدن تظاهرات و اعتصاب بازاریان و جوانان شورشی طی چند روز اخیر، در ادامه خیزش سراسری مردم به ستوه آمده این میهن اسیر، ضرورت تمرکز و تلاش برای برگزاری با شکوه گردهمایی ایرانیان در ویلپنت پاریس را صد چندان کرد.

 

سنگسر

یکی از کانونهای شورشی در سنگسر با نصب تراکتهای ایران آزاد حمایت خود را از همایش بزرگ ایرانیان نشان داد. در پیام ارسالی عضو این کانون شورشی با اشاره به گردهمایی ایران آزاد در تیرماه جاری به مریم رجوی و مسعود رجوی درود فرستاده شده است.

نصب پوستر ایران آزاد توسط یکی از کانونهای شورشی در سنگسر

 

ارومیه

کانون شورشی دیگری از ارومیه با نصب پوسترهای مریم رجوی از همایش بزرگ ایرانیان حمایت کردند. اعضای این کانون شورشی در پیام خود گفتند « با سلام و درود بر مریم رجوی و مسعود رجوی، مرگ بر خامنه‌ای، روحانی و احمدی‌نژاد، درود بر تمام کسانی که در سرتاسر دنیا همانند مجاهدان اشرف‌نشان برای آزادی ایران‌زمین از چنگال این خونخواران تلاش می‌کنند، و با درود و سلام بر هجرت کنندگان اشرف به لیبرتی که الآن در آلبانی هستند».

پیام حمایت یکی از کانون شورشی در ارومیه

 

خرم‌آباد

کانون شورشی دیگری در خرم‌آباد با نصب تراکتهای ایران آزاد از همایش بزرگ ایرانیان حمایت به‌عمل آورد. در تراکتهای نصب شده شعار « ایران آزاد قیام با کانونهای شورشی قیام تا پیروزی» به چشم می‌خورد.

پخش تراکتهای ایران آزاد توسط یکی از کانونهای شورشی خرم‌آباد

 

چالوس

اعضای یکی از کانونهای شورشی در چالوس نیز با روی دست بلند کردن تراکت ایران آزاد حمایت خود را از همایش ایرانیان ابراز داشتند.

حمایت اعضای کانون شورشی چالوس از همایش ایرانیان

 

تهران

کانونهای شورشی دیگری در حمایت از گردهمایی بزرگ ایرانیان در ویلپنت پاریس، اقدام به پخش و نصب تراکتهای ایران آزاد در کلان شهر تهران کردند.

پخش و نصب تراکت توسط کانونهای شورشی تهران بزرگ

 

همچنین یکی دیگر از کانونهای شورشی پایتخت با پخش و نصب تراکتهایی در میدان آزادی، حمایت خود را از گردهمایی مقاومت ایران ابراز کرد. در تراکتهای پخش شده شعارهای « اصلاح‌طلب اصول‌گرا دیگه تمام ماجرا – مرگ بر جمهوری اسلامی - #ایران آزاد – ما گروهی از جوانان تهران از گردهمایی ۹تیر پاریس حمایت می‌کنیم – مرگ بر خامنه‌ای – مرگ بر اصل ولایت فقیه» به چشم می‌خورد.

پخش تراکت توسط کانونهای شورشی در پایتخت - میدان آزادی

 

چهارمحال و بختیاری

اعضای کانون شورشی دیگری از چهارمحال بختیاری با ارسال پیامی حمایت خود را از همایش بزرگ مقاومت ایران در پاریس را ابراز داشتند. اعضای این کانون شورشی در پیام خود می‌گویند: « با سلام به هم میهنان عزیز که در گردهمایی سالانه ایرانیان در پاریس شرکت دارید، ما هموطنان شما در خطه چهارمحال بختیاری هستیم، ما در انتظار روزی هستیم که ایرانمان آباد و آزاد با کانونهای شورشی بشود، و ما ایرانیان داخل کشور نیز از زیر این ظلم خارج شویم. ایران آزاد با مریم رجوی».

پیام حمایت کانون شورشی از چهارمحال و بختیاری

 

همدان و بندرعباس

کانون شورشی دیگری از تپه مثنی همدان با ارسال پیامی با مضمون « قیام با کانونهای شورشی، ایران آزاد با مریم رجوی، ما حق مون و پس می‌گیریم» در حمایت از همایش بزرگ ایرانیان اقدام به دیوارنویسی کرد. همچنین کانون شورشی دیگری در بندرعباس نیز فیلمی از دیوارنویسی خود در حمایت از گردهمایی بزرگ مقاومت ایران در پاریس فرستاد.

دیوارنویسی کانونهای شورشی ر همدان و بندرعباس

 

نوشهر

یکی از کانونهای شورشی در نوشهر نیز در حمایت از همایش بزرگ ایرانیان که قرار است ۹تیرماه در پاریس برگزار شود اقدام به پخش تراکت ایران آزاد قیام تا سرنگونی کردند.

پخش تراکت ایران آزاد توسط کانون شورشی نوشهر

 

اراک

همچنین اعضای یکی از کانونهای شورشی اراک ضمن بلند کردن تراکت ایران آزاد در حمایت از همایش بزرگ ایرانیان در پیامی گفت: « مرگ بر خامنه‌ای درود بر رجوی زنده باد ارتش آزادی زنده باد قیام ملت ایران وعده ما ۹تیر ۹۷پاریس».

پیام حمایت یکی از کانونهای شورشی از اراک

 

کازرون

اعضای کانون شورشی دیگری از کازرون با پخش تراکتی که بر آن شعار « ایران آزاد قیام با کانونهای شورشی قیام تا سرنگونی » نوشته شده بود حمایت خود را از گردهمایی بزرگ ایرانیان نشان دادند. این کانون شورشی طی پیام ارسالی خود گفت: « خواهر مریم عزیز از شهدای قیام خوزستان به شما سلام می‌کنم من دختر ایرانم، پیام کازرون غرق در خون، پیام ماهشهر، پیام اهواز، پیام امیدیه، پیام همه خوزستان و مردمانش را برایتان دارم منتظر دیدار شما در ایران آزاد».

پیام یکی از کانونهای شورشی از کازرون

 

آبادان

پخش تراکت فری ایران توسط یکی دیگر از کانونهای شورشی در اهواز در حمایت از همایش بزرگ ایرانیان، گردهمایی بزرگ مقاومت ایران در ویلپنت پاریس تحت عنوان ایران آزاد.

پخش تراکت فری ایران توسط کانون شورشی در آبادان

 

همدان

کانون شورشی ۵۲۰ نیز در حمایت از گردهمایی بزرگ ایرانیان ضمن پخش تراکت پیامی به این مضمون فرستادند: « از طرف کانون شورشی ۵۲۰ به خواهر مریم عزیز، در گردهمایی بزرگ مقاومت ایران در پاریس و به همه هموطنان شرکت‌ کننده می‌گوییم ما هم در کنار شما هستیم. ایران آزاد با مریم رجوی، حاضر حاضر حاضر.

پیام حمایت کانون شورشی ۵۲۰ از همدان

 

فسا

کانون شورشی دیگری در شهر فسا در حمایت از گردهمایی بزرگ ایرانیان در پاریس، اقدام به نصب تراکتهای «ایران آزاد قیام با کانونهای شورشی» کردند.

نصب تراکت توسط یکی از کانونهای شورشی در فسا

 

گیلان

در گیلان نیز کانون شورشی ۳۸۸ با پخش و نصب تراکت، از گردهمایی بزرگ ایرانیان در ویلپنت پاریس حمایت کرد. اعضای این کانون در پیام خود گفتند: «ایران آزاد با مریم رجوی، با درود به تمامی مجاهدان راه آزادی، ما بی‌صبرانه منتظر قدوم خواهر مریم و برادر مسعود و مجاهدین و یاران مقاومت، در گیلان هستیم».

پخش تراکت و پیام کانون شورشی ۳۸۸ گیلان

 

شهرری

اعضای کانون شورشی دیگری در شهرری با نصب تراکتهای ایران آزاد از همایش بزرگ ایرانیان در ویلپنت پاریس حمایت کردند.

نصب تراکت ایران آزاد توسط کانوهای شورشی در شهرری

 

مشهد

در مشهد نیز اعضای کانونهای شورشی با نصب تراکتهای ایران آزاد از همایش بزرگ ایرانیان در پاریس حمایت کردند. بر تراکتهای پخش شده شعارهای « ایران آزاد، قیام با کانونهای شورشی – سرنگونی با کانونهای شورشی و ارتش آزادی – قیام تا پیروزی» به چشم می‌خورد.

پخش تراکت توسط یکی از کانونهای شورشی در مشهد

 

بانه

یکی از کانونهای شورشی در شهر بانه، با بلند کردن تراکت ایران آزاد از همایش بزرگ ایرانیان حمایت کرد.

حمایت کانونهای شورشی از همایش بزرگ ایرانیان - بانه

 

ساری

دیوارنویسی یکی از کانونهای شورشی در ساری در حمایت از گردهمایی بزرگ ایرانیان در پاریس، شعار«ایران آزاد قیام با مریم رجوی» توسط اعضای این کانون شورشی بر دیوار نقش بست.

دیوارنویسی یکی از کانونهای شورشی در ساری

 

بیشتر بخوانید:

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1593b231-ca4a-4a37-b3fd-5c46938c6560"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات