728 x 90

اختلاس در ایران,اختلافات سیاسی در ایران,

رفسنجانی: «آدم تعجب می‌کند، چگونه ۷۰۰ تا ۸۰۰ میلیارد دلار درآمد نفتی را به باد دادند!»

-

آخوند رفسنجانی-آرشیو
آخوند رفسنجانی-آرشیو
رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام آخوندی صبح امروز دوشنبه 13دی، در جمعی از عوامل رژیم در دفاع از آخوند روحانی، باند خامنه‌ای را مورد حمله قرار داد و آنها را کینه ورز خواند.

وی گفت: «خوب است شرایط کشور را در افزایش روزافزون دامنه‌های تحریم به یاد آورند که کشتی‌های ما را به بنادر دنیا راه نمی‌دادند، کشتی‌های کشورهای دیگر به بنادر ما نمی‌آمدند، هواپیماهای ما در پرواز‌های بین‌المللی برای تأمین سوخت مشکل داشتند و تحریم همه‌ جانبه نفت که مجبور بودیم به جای پول نفت که حق مردم ایران بود، کالاهای بی‌کیفیت و بنجل را از کشورهای مختلف تهیه کنیم».

وی سپس نوک حمله خود را متوجه پاسدار احمدی‌نژاد و دولتش کرد و اضافه کرد: «در هر مقطعی چون شورش‌ها، تجزیه طلبی‌ها، کودتا و نهایتاً جنگ تحمیلی، مشکلاتی داشتیم که به‌خاطر اوضاع جامعه، شرمنده مردم بودیم، اما در یک مقطع هشت ساله در دولت گذشته، به‌رغم درآمدهای فراوان نفتی، کشور دچار وضعیتی شده بود که کارشناسان مستنداً می‌گفتند و هنوز هم می‌گویند که آواربرداری خرابیهای همه جانبه، خیلی از وقت کشور را می‌گیرد».

رفسنجانی سپس روی غارتگریهای کلان دولت احمدی‌نژاد دست گذاشت و گفت: «آدم تعجب می‌کند، چگونه 700 تا 800 میلیارد دلار درآمد نفتی را به باد دادند!... برای دروغهای سالانه دو میلیون شغل، اکثر طرح‌های زیربنایی را نیمه کاره رها کردند و با دستورات کتبی و شفاهی به وزرا، استانداران و فرمانداران، افراد بسیاری را بدون کارشناسی‌های لازم استخدام و بر سازمانها، نهادها و ارگانها تحمیل کردند».

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام سپس مانند آخوند روحانی، مسئولیت برجام را روی دوش ولی‌فقیه ارتجاع گذاشت گفت : «گروهی از کارشناسان با اجازه رهبری و با وساطت سلطان قابوس در عمان، با آمریکایی‌ها درباره مسایل هسته‌یی مذاکره کرده‌ بودند».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/7218e6d5-6bcc-4694-bba8-446bb949e81e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات