728 x 90

بيكارى,فقر در ایران,

بساط فروشی عمق فاجعه بیکاران

-

دستفروش
دستفروش
نزدیک به چند ماه است رژیم غارت و تجاوز، یورش وحشیانه‌ای را به بساط فروشی هادر داخل شهرها به‌عمل می‌آورد. در روزگاری که موج بیکاران درکشور روز بروز افزایش می‌یابد و مردم فقر زده و غارت شده آه دربساط سفره انقلاب کذایی خمینی ملعون ندارند و تعداد بیکاران عمق فاجعه انسانی در جامعه آخوندی رانشان می‌دهد، این بار حاکمیت غارت گر و استثمار گر برای سرپوش گذاشتن بر معظل بزرگ بیکاران که هر روز ابعاد بیشتری به خود می‌گیرد، یورش به بساط فروشیها را در دستور کار خود گذاشته است تا به خیال خوب به این وسیله ابعاد این فاجعه را از چشم مردم و جامعه جهانی پنهان سازد.

امروزه شاهد آن هستیم سیل دانشجویان فارغ‌التحصیل با مدارک لیسانس و فوق‌لیسانس رو به گسترش است و در جامعه غارت شده آخوندی جایی برای کارو اشتغال وجود ندارد تا از این سونامی انسانی جلوگیری کند.

هر روز برتعداد بیکاران افزوده می‌شود، دختر و پسر جوان وارد بازار کار می‌شوند اما نه کار است و نه سرمایه‌یی که بتوان با آن زندگی حقیرانه‌ای را آغاز کرد. مردم فقر زده با جیبهای خالی و بدون سرمایه با اندک سرمایه‌یی سعی در خود اشتغالی می‌کنند، اما رژیم ولایت‌فقیه و آخوند غارتگر هر روز به بهانه‌های واهی مثل سد معبر. قاجاق کالا و خریدو فروش مواد مخدر سعی می‌کند جامعه را مرعوب کرده و فاجعه انسانی بیکاران را در انظار مردم پنهان سازد. در زمانی که به قول سران حکومت بعد از برجام جامعه از تحریمهای کمرشکن نجات پیدا کرده، چرا هنوز دولت تدبیر و امید کذایی آخوندی نتوانسته کار برای جوانان ایجاد کند. چگونه است که به‌رغم پولهای باد آورده و ارسالی از آمریکا و بقول آمریکایی‌ها باجگیری رژیم ولایت‌فقیه برای چهار زندانی تبعه آمریکا، بیکاری هم‌چنان خاری در قلب و پهلوی مردم تحت ستم ایران فرو می‌رود.

آرای، هیچ‌گاه ولایت‌فقیه و جمهوری اسلامی و سران اختلاسگر و دزد آن نمی‌توانند برای رفع مشکلات مردم فقر زده کاری انجام دهند. زیرا آنها هربار دامنه دزدیهای خود را گسترش می‌دهند و با سخنرانیهای کذایی مشکلات را به گردن تمام دنیا برمی‌گردانند تا به ستم و غارت خود ادامه دهند.
                                                                          سعيد از تهران
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/104f7421-f662-4a50-95d5-3a1c5e92a13a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات