728 x 90

سوريه,

اپوزیسیون سوریه گفتگو با تیم ترامپ را برای تضعیف نفوذ رژیم ایران شروع کرد

-

جواد ابو حطب
جواد ابو حطب
اپوزیسیون سوریه کانالهایی را برای ارتباط با شخصیتهایی در دولت دونالد ترامپ رئیس‌جمهور منتخب باز کرد. الخلیج آنلاین روز چهارشنبه 24آذر با درج این خبر افزود: «هدف این ارتباط منتقل کردن دیدگاههای اپوزیسیون نسبت به اهمیت نقشی است که وارد شدن بیشتر آمریکا در بحران سوریه و تضعیف نفوذ رژیم ایران در منطقه بازی می‌کند.

بنا‌ به گفته روزنامه الشرق‌الأوسط در جریان ملاقات هفته گذشته، نمایندگان اپوزیسیون به واشینگتن اعلام کردند که بشرط تضعیف نفوذ رژیم ایران در سوریه، نزدیکی آمریکا و روسیه در رابطه با سوریه را تشویق می‌کنند.

این روزنامه روز چهارشنبه به‌نقل از منبعی در گروه دیدار کننده گفت: «هفته گذشته عبدالله فهد دبیرکل ائتلاف ملی سوریه و جواد ابو حطب رئیس‌جمهور موقت دولت سوریه دیدارهایی با شخصیتهای عالی‌رتبه کنگره داشته و ملاقاتهایی با نزدیکان تیم انتقال و پژوهشگران و شخصیتهای کاندید شده برای دولت جدید انجام دادند. این هیأت وعده‌هایی در رابطه با انتقال این دیدگاهها به دولت جدید دریافت کردند.».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c0570394-12e0-4746-9b59-440313ff6027"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات