728 x 90

انتخابات رياست جمهورى آمريكا,

تأکید کتی مک فارلند بر ضرورت حمایت از اعتراضات مردم ایران

-

کتی مک فارلند
کتی مک فارلند
خبرگزاری مک گلاچی می‌گوید جدیدترین دستيار امنیت ملی دونالد ترامپ از اعتراضات مردم ایران حمایت می‌کند.
در نشانه جدیدی از فاصله گرفتن از رژیم ایران، رئیس‌جمهور منتخب دونالد ترامپ، یک محقق را وارد تیم خود کرد. کسی که به‌دنبال دامن زدن به نارضایتی در ایران است و می‌گوید که وی به تیمی نخبه از محققان در موضوع امنیت ملی پیوسته است.

کتی مک فارلند معاون مشاور امنیت ملی ترامپ خواهد شد. او با ژنرال مایکل فلین که ترامپ هفته گذشته وی را به‌عنوان مشاور امنیت ملی خود برگزید کار خواهد کرد.

مک فارلند در دولتهای نیکسون، فورد و ریگان مناصب امنیت ملی داشته است و از نزدیک با متخصصین امنیتی هنری کیسینجر و کاسپر واینبرگر وزیران خارجه پیشین آمریکا کار کرده است.

مک فارلند که یک تحلیلگر امنیتی در فاکس نیوز است، حمایت کاملی از ترامپ به‌عمل آورده است. وی همانند ترامپ، مخالف جدی توافق اتمی 2015 دولت اوباما با رژیم ایران است.
مک فارلند در 14نوامبر در فاکس نیوز امتیاز دادن به ملاها را رد کرد و گفت، ”ما همه چیز را همان اول به آنها دادیم: پول، لغو تحریمها و راهی به دستیابی به تسلیحات اتمی و در مقابل چیزی نخواستیم“.
وی متذکر شد 75% جمعیت ایران زیر 35سال دارند و ایرانیان جوان آرزوهای محقق ناشده داشته و تشنه اطلاعات هستند که بواسطه سانسور اینترنتی محدود شده است.
مک فارلند گفت: ما این دیوار سایبری را هر زمانی که اراده کنیم میتوانیم فرو بریزیم.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d02fa940-2da0-4b4c-abc1-6352e939df80"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات