728 x 90

سوريه,

کشته شدن ۱۳۵تن از نظامیان اسد در حومه دمشق

-

غوطه شرقی دمشق-آرشیو
غوطه شرقی دمشق-آرشیو
رزمندگان اعلام کردند تمامی مناطقی را که پیشتر نظامیان اسد و شبه‌نظامیان وابسته به رژیم ایران در جبهه میدعانی در غوطه شرقی دمشق، اشغال کرده بودند، باز پس گرفته و تلفات سنگین جانی و تسلیحاتی بر دشمن وارد کرده‌اند.

رزمندگان می‌گویند: در یک ضد حمله در مناطق تحت کنترل رژیم اسد در شهرک میدعانی، موفق شدند دهها تن از عناصر اسد و شبه‌نظامیان فرقه‌گرا را به قتل رسانده و تمامی مناطق اشغال شده را مجدداً بازپس بگیرند.

آمار کشته‌های اسد و شبه‌نظامیان رژیم ایران در یک هفته گذشته به 135 تن بالغ شده است رزمندگان همچنین انواع مختلف مهمات را به غنیمت گرفته و سه تانک دشمن را از کار انداختند . به این ترتیب تاکنون و در جریان نبردهای میدعانی و ریحان 8 تانک و یک نفربر دشمن منهدم شده است. رزمندگان همچنین یک زرهی شلیکای دشمن را هدف قرار داده و تمامی سرنشینان آن را به قتل رساندند.

شهرک ریحان نیز شاهد درگیریهای شدیدی میان رزمندگان و نظامیان اسد بود. رژیم اسد در این شهرک از گاز سمی کلر استفاده کرد که شماری از رزمندگان با حالت خفگی مواجه شدند.

موفقیتهای رزمندگان در غوطه شرقی، بعد از آن به‌دست آمد که توانستند صفوف خود را متحد کنند. بنابراین در روزهای آینده باید منتظر پیروزیهای درخشانتری از آنها در این منطقه بود.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4ce0c26a-3b86-44f1-ad99-0364bbe18066"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات