728 x 90

فساد اقتصادى,اختلاس در ایران,

الیاس حضرتی: فساد و فحشا مثل تومور سرطان تمام وجود نظام را گرفته!

-

حضرتی عضو مجلس ارتجاع
حضرتی عضو مجلس ارتجاع
الیاس حضرتی نماینده مجلس ارتجاع در صحبتهایش در مجلس ارتجاع در روز 25آبان 95 به صراحت به فحشا و فساد گسترده در رژیم ولایت اعتراف کرد و گفت: «اگر دنبال مبارزه با فساد و فحشا هستیم، که مثل تومور سرطان تمام وجود نظام را گرفته، باید جرأت و جسارت را به خبرنگار و رسانه‌ها برگردانیم.»

این عضو مجلس ارتجاع سپس وحشت خود را از شرایطی که رژیم به‌خصوص بعد از انتخابات آمریکا در آن قرار دارد این‌طور نشان داد: «امروز در شرایطی قرار داریم که... هم اوضاع جهانی بسیار نگران‌کننده است و هم وضعیت منطقه و شرایط داخلی این‌گونه است، توجه به این عوامل ما را وا می‌دارد که جدی‌تر به مقوله وحدت نیروهای انقلاب بیندیشیم.»

وی بعد از اظهار نگرانی از انتخاب ترامپ ادامه داد: «در خاورمیانه هم که اوضاع کاملاً جنگی است و حتی حالت صلح میان برخی کشورها شکننده به نظر می‌رسد، .. در داخل کشور هم برخی جریانهای افراطی و تندرو بر طبل تفرقه می‌کوبند و بر حذف نیروهای انقلاب از صحنه خدمت اصرار دارند».

الیاس حضرتی در نهایت اصل حرف را که در تهدید قرار گرفتن کل نظام است این طور بیان کرد: «همه جریانهای انقلاب دلسوز نظام هستند و کسی حق ندارد به روش حذف مخالفان روی بیاورد، در غیراین صورت قبل از این‌که به جناح مقابل صدمه بزند، به کل انقلاب، نظام و کشور ضربه می‌زند.».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b4c9507c-890c-4550-87e6-2f9fcae1fdca"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات