728 x 90

بحران اقتصادى ايران,

رکود در صنعت قند و شکر کشور

-

کارخانه قند کرج
کارخانه قند کرج
ادامه رکود و بحران در واحدهای تولیدی و صنعتی قند و شکر، ۳۵۰۰ کارگر صنعت قند و شکر را در آستانه بیکاری قرار داده است.

غلامحسین بهمیی از کارگزاران رژیم در این رشته در گفتگویی که خبرگزاری نیروی تروریستی قدس موسوم به تسنیم در روز سه‌شنبه 18آبان آن را منتشرکرد اعتراف کرد ”کارخانجات شکر دو سال است که فعالیت‌شان یا کم و یا متوقف شده است“.

وی در این گفتگو ”کارگران شاغل در این بخش را حدود ۳۵۰۰ نفر اعلام کرد و گفت که در صورت عدم توجه دولت به این صنعت، این کارگران بیکار خواهند شد“.

این کارگزار رژیم در ادامه ”سیاستهای دولت را عامل اصلی بحران در صنعت قند و شکر دانست و اضافه کرد که دولت امسال ۷۰۰ هزار تن شکر وارد کرده اما کارخانه‌های تصفیه شکر سهمی از این واردات نداشته‌اند“.

از سویی دیگر بر پایه گزارشهای منتشر شده در رسانه‌های رژیم 11 کارخانه تولید قند و شکر طی دو سال گذشته در ایران تعطیل شده و یا فعالیت خود را کاهش داده‌اند.

یکی دیگر از کارگزاران رژیم به نام قاسم فلاحتی نیز در مرداد ماه امسال اعلام کرد ”کارخانه‌های فعال صنعت قند و شکر در ایران 14 واحد است که از این تعداد شش کارخانه تصفیه قند به‌صورت کامل تعطیل شده‌اند“.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8066e85a-d01d-4a87-b084-1d37c436b99f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات