728 x 90

اختلافات سیاسی در ایران,

درگیری لفظی شدید میان اعضای شورای قلابی شهر تهران

-

درگیری لفظی شدید میان اعضای شورای قلابی شهر تهران
درگیری لفظی شدید میان اعضای شورای قلابی شهر تهران
امروز سه‌شنبه 18 آبان 95 درگیری لفظی شدیدی میان اعضای شورای قلابی شهر تهران در زمان بررسی الزامات بودجه سال 96 پیش آمد.

این درگیری که هنگام بررسی بندی از تبصره بودجه که مربوط به املاک است روی داد.

حکیمی‌پور در واکنش به سخنان سروری در خصوص اعلام نتیجه سازمان به‌اصطلاح دیده‌بان شفافیت و عدالت گفت: ”لازم است؛ چاره‌ای اندیشیده شود تا ماجراهایی نظیر آنچه این اواخر پیش آمده بود، اتفاق نیفتد“.

در همین رابطه وی افزود: ”دستگاه قضایی در حال رسیدگی به این موضوع است و دادستان کل نیز اعلام کرده که تخلف صورت گرفته است، چرا به جای عذرخواهی از مردم؛ تخلفات را توجیه می‌کنید؟“.

در این هنگام سروری که رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای قلابی شهر است از کوره در رفت و با نعره گفت: ”تو دروغ می‌گویی، تو نفاق ورزیدی، تو نفاق‌گر و فتنه‌گری و در دوره اول هم همین کار را کردی“.

در ادامه پیرهادی عضو هیأت‌رئیسه شورای قلابی نیز نعره سرداد: ”آقای حکیمی‌پور، نفاق‌افکنی، توطئه، تفرقه‌افکنی سابقه شماست و در شورای اول همچنین بودید“.

وی همچنین اضافه کرد: ”شما می‌توانید به چشمان 5 نفر عضو شورای شهر نگاه کنید؛ آیا می‌توانید به چشمان من نگاه کنید؟“.

دراین میان سرخو عضو شورای قلابی شهر و رئیس کمیته حمل و نقل این نهاد صحبت پیرهادی را با نعره قطع کرد و گفت: ”آنان که تخلف کرده‌اند؛ باید خجالت بکشند، شهردار باید خجالت بکشد؛ دورغ نگویید“.

پیرهادی با اشاره به حکیمی‌پور افزود: ”شما گفتید، آن که تخلف کرده؛ پست است. شما خودتان... هستید. حالا من باید عذرخواهی کنم یا تو؟ کسی که اسناد را منتشر کرده پست است و این را در مقابل من، آباد و ساعی گفتید؛ این خود شما هستید که... و... هستید“.

در میان دعوا سروری نعره بر آورد که چه کسی اسناد را منتشر کرده شما آن را منتشر کرده‌اید؛ پس شما... هستید.

با ترک بعضی از اعضای شورای قلابی شهر تهران و
در اعتراض به درگیری پیش آمده، بعضی از اعضای شورای قلابی شهر تهران، جلسه را ترک کردند.. و به این ترتیب جلسه بهم‌خورد و پایان یافت.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/9d03087e-b6f0-4ab2-822b-f6a71d1cb147"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات