728 x 90

دخالتهای ایران,اخبار يمن,

عبد ربه منصور هادی: تجربه یمن رسوایی ائتلاف رژیم ایران با القاعده و کودتاگران را آشکار کرد

-

عبد ربه منصور هادی رئیس‌جمهور یمن
عبد ربه منصور هادی رئیس‌جمهور یمن
العربیه روز دوشنبه 17آبان گزارش داد: «عبد ربه منصور هادی رئیس‌جمهوری یمن، در سخنانی تأکید کرد، تجربه جنگ و درگیری یک سال اخیر در یمن نشان داد که میان رژیم ایران و القاعده و کودتگران حوثی نوعی ائتلاف و هماهنگی در ایفای نقش وجود دارد».

وی گفت: «تجربه جنگی که بواسطه کودتاگران مورد حمایت تهران علیه ملت یمن شروع شد بر میزان هماهنگی و تبادل ایفای نقش میان رژیم ایران و گروههای تروریستی القاعده و کودتگران حوثی را به‌صورتی آشکار رسوا کرده است».

عبد ربه منصور هادی گفت: «نمونه‌های زیادی از هماهنگی و همکاری ایفای نقش میان سه محور ایران –القاعده و حوثی‌ها داریم، اما آشکارترین آنها در مسأله اشغال شهر «ابین، الحوطه و حضرموت» توسط القاعده برملا شد. زمانی که القاعده حضرموت را اشغال کرد حوثی‌های مورد حمایت رژیم ایران نه تنها با آن مقابله نکردند.. ، بلکه با هجوم به نیروهای ما اهرم فشار بر القاعده را کاهش دادند، اما زمانی که نیروهای ما این شهرها را آزاد کردند.. حوثی‌ها با تمام قوی علیه ما در این شهرها جنگیدند»..

منصور هادی بار دیگر نسبت به توسعه‌طلبیهای رژیم ایران در منطقه و تهدید به ناامن کردن فعالیت کشتیرانی در آبهای بین‌المللی از تنگه هرمز تا باب‌المندب به‌وسیله مزدورانش در منطقه، هشدار داد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/dcfa3770-9582-4612-a17f-0389055ead28"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات