728 x 90

سوريه,

پزشک سوری، تمام لدامی: ”اهالی حلب هرگز آن را ترک نخواهند کرد ”

-

اهالی حلب هرگز آن را ترک نخواهند کرد
اهالی حلب هرگز آن را ترک نخواهند کرد
به گزارش خبرگزاری فرانسه نماینده یک سازمان غیردولتی سوریه گفت، شهروندان غیرنظامی محاصره شده در مناطق مسکونی تحت کنترل اپوزیسیون سوریه ”هرگز از شهر خارج نمی‌شوند“. وی گفت، آتش‌بس هشت ساعته اعلام شده روسیه که برای روز پنجشنبه در نظر گرفته‌اند ”خنده‌دار ”است و ”چیزی را عوض نمی‌کند“.

پزشک ”تمام لدامی“ مدیر منطقه‌ای اتحادیه سازمانهای امدادرسانی و خدمات پزشکی مربوط به سوریه روز سه‌شنبه به خبرنگاران گفت، ”آیا وقتی هیتلر فرانسه را اشغال کرد مردم پاریس از شهر خارج شدند. ؟ اهالی حلب شهر و خانه‌شان را دوست دارند و هرگز آن را ترک نخواهند کرد“.

به گزارش خبرگزاری فرانسه این پزشک در ماه اگست از شهر حلب خارج شده بود و جزء هیأتی که شامل مسؤلان غیرنظامی شهر حلب بوده و روز سه‌شنبه مورد استقبال مجلس ملی فرانسه قرار گرفت، می باشد...

عبدالرحمان المواس نایب‌رئیس ”کلاه سفیدها ”داوطلبان دفاع مدنی در مناطق اپوزیسیون در حلب گفت، ”از اول سال جاری سه بار آتش‌بس اعلام شد که به هیچ نتیجه‌یی نرسید و چیزی انجام نشد ما دیگر به این آتش‌بس‌ها اعتماد نداریم“.

خبرگزاری فرانسه افزود: از طرف دیگر حاج حسن رئیس شورای محلی شهر حلب در جلسه استماع اعضای کمیته امور خارجی مجلس نمایندگان گفت ”درد و رنجهای غیرنظامیان بسیار زیاد است و حلب نابود خواهد شد”.
وی افزود، ”محاصره مشکل نیست بلکه بمبارانهای مستمر مشکل است“.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/41115a8a-9416-4a44-b013-9c465286cfb3"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات