728 x 90

-

جوانه‌های لوبیایی که در آلمان تولید شده احتمالاً عامل بیماری ایکولای است

-

باکتری ایکولای
باکتری ایکولای
مقامهای وزارت بهداشت آلمان اعلام کردند که موفق به شناسایی منبع شیوع بیماری ای. کولا شده‌اند. جوانه‌های لوبیایی که در آلمان تولید شده احتمالاً عامل این بیماری است.

وزارت کشاورزی ایالت ساکسون آلمان به مردم هشدار داده است که از خوردن جوانه‌های لوبیا پرهیز کنند.

این یک موضوع بسیار جدی است چون تابحال ۶۰۰نفر به این بیماری مبتلا شده‌اند و درحالیکه جستجو برای علت این بیماری ادامه دارد شما مطمئن نیستید که این بیماری هنوز در بیرون به‌صورت فعال وجود دارد یا نه؟ البته دلایل سیاسی هم در این رابطه وجود دارد چون به‌نظر می‌رسد که این بیماری از یک محصول تولید شده در آلمان به‌وجود آمده است و این موضوع در اسپانیا باعث ناراحتی شدید کشاورزان آن‌جا شده است. در ابتدا مقامات آلمان اعلام کردند که علت این بیماری ناشی از تولیدات کشاورزی اسپانیا بوده است و به این خاطر آنها دچار ضرر و زیان بسیاری شدند. و اکنون که مشخص شده این بیماری از یک مزرعه در منطقه ساکسون در شمال آلمان آمده است، این احتمالاً باعث خشم بسیاری در اسپانیا خواهد شد. نکته دیگری که وجود دارد یک وضعیت سردر گمی است که در این‌جا وجود دارد. از یکطرف وزیر بهداشت آلمان می‌گوید که ما هنوز منبع این بیماری را نمی‌دانیم از کجاست ولی از طرف دیگر وزیر کشاورزی می‌گوید که منبع آن جوانه‌های لوبیای است که در مزرعه‌ای در ناحیه ساکسون آلمان تولید شده است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2b1c3ed6-24b9-4fd6-a371-ba9debb9e45a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات