728 x 90

شبكه هاى تروريستى,

دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس از رژیم ایران خواست در امور داخلی کشورهای دیگر دخالت نکند

-

عبداللطیف الزیانی دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس
عبداللطیف الزیانی دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس
عبداللطیف الزیانی دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس به رژیم ایران فراخوان داد که ”رفتارش را در منطقه“ تغییر داده و در امور داخلی کشورهای دیگر دخالت نکند و تأکید کرد برای تأمین پیشرفت کشورهای منطقه دستیابی به ثبات ضروری است.

الزیانی در گفتگو با ”الحیات“ که در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل‌متحد انجام شد، گفت برای نجات جان مردم سوریه که با ”محاصره و گرسنگی دادن ضدبشری“ در معرض کشتار و جنایت هستند باید تمامی تلاشها هماهنگ شود.

الزیانی نسبت به دستیابی سریع به آتش‌بس و ارائه کمکهای بشر دوستانه به سوریه فراخوان داد و خاطرنشان ساخت که کشورهای شورای همکاری خلیج فارس از بیش از 2میلیون نفر مردم سوریه استقبال کرده و آنها را در مدارس و در میان خانواده خود جای داده‌اند و آنها ”اجازه کار و اشتغال دارند“.

دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس تأکید کرد ”امنیت یمن بخش جدایی ناپذیری از امنیت شورای همکاری است و این موضوع همچنین بر روی امنیت و صلح بین‌المللی تاثیر می‌گذارد“ و دولتهای شورای همکاری برای حل و فصل مسالمت‌آمیز بحران یمن تأکید دارند و به حوثیها فراخوان داد ”که فرصت را برای رسیدن به راه‌حل سیاسی بر اساس قطعنامه 2216شورای امنیت و ابتکار کشورهای خلیج فارس و راه‌حلهای ناشی از گفتگوهای ملی، غنیمت بشمارد.

الزیانی در رابطه با لبنان گفت مشکل شورای همکاری خلیج فارس حزب‌الله است که در حال ویران کردن لبنان است و ما از آنجا که حزب‌الله یک سازمان تروریستی است با آن برخوردی نداریم ولی با لبنان همکاری می‌کنیم و این ”موضوع دیگری“ است و مردم لبنان ”عرب و برادر هستند“ و اظهار امیدواری کرد بحرانی که در رابطه با خلأ ریاست‌جمهوری وجود دارد با انتخاب یک رئیس‌جمهور برای این کشور حل و فصل گردد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4706e64a-facf-45f9-9e54-7041101dbb89"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات