رحمانی فضلی، وزیر کشور کابینه آخوند روحانی، یکشنبه شب چهارم مهر در مصاحبه با تلویزیون رژیم نسبت به آسیبهای اجتماعی و حاشیه نشینی در ایران تحت حاکمیت آخوندها ابراز نگرانی کرد و آن را تهدید اصلی داخلی رژیم دانست زیرا مخرج مشترک همه آسیبهای اجتماعی… نارضایتی مردم است.
وی در این مصاحبه به 11میلیون حاشیه نشینی اعتراف کرد و گفت: «در حال حاضر بهدلیل اختصاص بیشترین منابع مالی و بیشترین توزیع ثروت در شهر تهران موجب تجمع جرم، بزهکاری و آسیبهای اجتماعی در این شهر شده بهطوری که ۱۰ تا ۱۲ هزار معتاد متجاهر در تهران وجود دارد».
وی در این مصاحبه به 11میلیون حاشیه نشینی اعتراف کرد و گفت: «در حال حاضر بهدلیل اختصاص بیشترین منابع مالی و بیشترین توزیع ثروت در شهر تهران موجب تجمع جرم، بزهکاری و آسیبهای اجتماعی در این شهر شده بهطوری که ۱۰ تا ۱۲ هزار معتاد متجاهر در تهران وجود دارد».