728 x 90

اختلافات سیاسی در ایران,

حمله پاسدار سلامی به روحانی و رفسنجانی: تعامل با آمریکا ساده‌لوحی سیاسی است

-

پاسدار سلامی
پاسدار سلامی
پاسدار سلامی جانشین سرکرده کل سپاه پاسداران در یک درگیری باندی و در واکنش به اظهارات رفسنجانی درباره کاهش قدرت نظامی و موشکی گفت: «خلع سلاح آلمان و ژاپن خواست و اراده خود آنها نبود بلکه این قدرتهای جهانی بودند که این کار را کردند و حتی قانون اساسی آلمان را آمریکایی‌ها نوشتند و امروز آمریکایی‌ها در ژاپن مستقرند و هر چند وقت یکبار خبری از تجاوز ناموسی از سوی آنها اعلام می‌شود».

وی همچنین در حمله به روحانی گفت «این تعامل با آمریکا به هیچ درد ما نمی‌خورد، گفت: این ساده‌لوحی سیاسی است که فکر کنیم آنها در معاهدات خود عادلانه، منصفانه و مردانه عمل می‌کنند» وی ضمنا افزود: «مطمئنم این کنوانسیون و معاهده FATF وسیله‌ای برای رصد گردش مالی ما و اهرمی برای تأثیرگذاری بر ما است».

پاسدار سلامی در یک دود و دم و قدرت‌نمایی پوشالی و برای روحیه دادن به پاسداران وارفته و شکست خورده رژیم در سوریه گفت: «امروز جنگلی از موشکها در تونل‌ها و سیلوها و اماکنی خاص آماده شلیک هستند».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/0a898f98-2b43-4684-9961-3a2d99c59441"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات