728 x 90

نه به آخوند حسن روحانى,

بازتاب جهانی تظاهرات «نه» به روحانی در نیویورک + کلیپ

-

تظاهرات «نه» به روحانی در نیویورک
تظاهرات «نه» به روحانی در نیویورک
 
تلویزیون اسکای‌نیوز 30شهریور95: در داخل سازمان ملل رهبران و سران کشورها نشست دارند؛ ولی این‌جا در خارج از آن هزاران و دهها هزار که در کشورشان مورد ستم قرار گرفته‌اند تظاهرات می‌کنند به‌خصوص ایرانیان مقیم خارج که هزاران نفر از آنها از صبح امروز این‌جا بوده‌اند. در اینجا عکسهای بیش از سی هزار نفری که در سال 1988 اعدام شده‌اند نصب شده است. مترسک رئیس‌جمهور (رژیم) ایران روحانی نیز در این محیط دیده می‌شود. تظاهر کنندگان می‌گویند که تنها در دوره روحانی 2500نفر اعدام شده‌اند

تعدادی از جوانان لباس زندانی پوشیده‌اند به این معنی که رژیم ایران دختران و زنان را زندانی و اعدام می‌کند. هزاران ایرانی به این‌جا آمده‌اند تا مخالفت خود را با رژیم ایران اعلام کنند و صدایشان را به جهانیان برسانند.

تلویزیون الاخباریه عربستان گزارش داد که هزاران ایرانی در نیویورک علیه سفر روحانی رئیس‌جمهور (رژیم) ایران... تظاهرات کردند...

تظاهر کنندگان گفتند که رژیم ایران هم‌چنان به سرکوب و اعدام و دخالت‌هایش در امور کشورهای منطقه ادامه می‌دهد و از شبه‌نظامیان تروریست حمایت می‌کند.

تظاهر کنندگان خواهان حسابرسی از مقامات رژیم و در رأس آنها خامنه‌ای (ولی‌فقیه رژیم) به‌خاطر ارتکاب قتل‌عام سال 1988 و اعدام 30هزار زندانی سیاسی شدند؛ (این اعدام‌ها) با فرمان خمینی صورت گرفت.

خبرگزاری فرانسه - آژانس تصویری گتی ایمیجز: معترضان در آستانهٴ دیدار روحانی... ، در بیرون سازمان ملل تظاهرات کردند... ایرانیان مقیم آمریکا در حمایت از شورای ملی مقاومت ایران در تظاهراتی در میدان داگ هامرشولد در نزدیکی سازمان ملل در نیویورک، گردهم آمدند.

در این تظاهرات... تصاویری از 4000نفر از مجموع 30هزار زندانی سیاسی اعدام ‌شده توسط رژیم ایران (در سال 67 به نمایش گذاشته شد).

خبرگزاری آسوشیتدپرس: در تظاهراتی در بیرون مقر اصلی ملل‌متحد در نیویورک در روز سه‌شنبه... ، تصاویر شماری از 30هزار نفر اعدام‌شده در ایران (به نمایش گذاشته شد). در این تظاهرات که توسط سازمان جوامع ایرانیان مقیم آمریکا برگزار شده بود، نقض حقوق‌بشر (در ایران) مورد تأکید قرار گرفت و به تغییر دموکراتیک در ایران فراخوان داده شد.

تظاهر کنندگان به‌طور سمبلیک (صحنه‌های) اعدام جمعی 30هزار زندانی سیاسی در زندانهای ایران را... بازسازی کردند.

خبرگزاری کیودو نیوز ژاپن: روز 20سپتامبر، تظاهر کنندگان در نزدیکی مقر ملل‌متحد در نیویورک... علیه اعدام‌های جمعی زندانیان سیاسی در ایران اعتراض کردند. این (تظاهرات در حالی صورت گرفت که) روحانی رئیس‌جمهور (رژیم ایران) برای اجلاس مجمع عمومی (به نیویورک) رسید.

ان.بی.سی.نیوز آمریکا: در یک گردهمایی در مقابل مقر سازمان ملل در نیویورک... که توسط سازمان جوامع ایرانیان مقیم آمریکا سازماندهی شده بود، نقض حقوق‌بشر (در ایران) برجسته شد و به تغییر دموکراتیک فراخوان داده شد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8372272f-9bc6-4a35-a774-6093ec6cfa57"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات