728 x 90

اختلافات سیاسی در ایران,برجام، زهرخواران رژيم,

آخوند خاتمی خطاب به رفسنجانی: «به‌طور حتم ملت دستی که برای آشتی (با عربستان) دراز شود قطع خواهد کرد»

-

آخوند احمد خاتمی
آخوند احمد خاتمی
آخوند احمد خاتمی عضو خبرگان ارتجاع شامگاه پنجشنبه 18شهریور طی سخنانی در بجنورد باند رفسنجانی – روحانی را با اشاره نمایش انتخاباتی آتی زیر ضرب برد و گفت: «در انتخابات آینده ریاست‌جمهوری مردم به کسانی رأی می‌دهند که ولایت‌مدار بوده و کمترین زاویه‌ای با ولایت نداشته باشند… آنهایی که پیشینه ایستادگی در برابر ولایت داشته‌اند منتخب مردم قرار نخواهند گرفت چرا که مشروعیت نظام اسلامی با ولایت‌فقیه است… به‌طور حتم افرادی که پیشینه ایستادگی در برابر ولایت داشته‌اند منتخب مردم نیستند» .

امام جمعه نمره موقت تهران افزود: « انقلابی کسی است که همراه با ولایت است و زمانی که ولایت دستوری را صادر می‌کند بی‌چون‌وچرا بدان عمل می‌کند» .

وی با سوز و گداز از زهر خوران اتمی گفت: «ما به‌ تمامی تعهدات عمل کردیم اما آنان یک‌ گام جلو نیامدند» .

آخوند احمد خاتمی در واکنش به رفسنجانی که خواهان کاهش بودجه دفاعی شده بود گفت: «اینکه بیان شود ما نیاز به اقتدار نظامی نداریم به‌طورقطع ضددستورات قرآن است» .

وی همچنین در رابطه با عربستان، به اظهارات رفسنجانی که گفته بود، اگر لازم باشد برای آشتی دست دراز خواهد کرد گفت: «به‌طور حتم ملت دستی که برای آشتی دراز شود قطع خواهد کرد» .
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5944a79e-7181-47da-9ad3-bfd9bcd9a55a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات