728 x 90

-

با خامنه‌ای و دیگر شرکای قتل‌عام ۶۷

-

مزار شماری از شهیدان قتل عام 67 در خاوران
مزار شماری از شهیدان قتل عام 67 در خاوران
حدود کمتر از یک هفته پیش، سایت منتظری جانشین وقت خمینی، نوار خطاب و عتاب‌های منتظری به هیأت مرگ در قتل‌عام زندانیان سیاسی در سال 67 را منتشر کرد و پس از یکی دو روز، با تهدید وزارت اطلاعات خامنه‌ای آن را برداشت.

گرچه که حرف‌های گفته شده در آن نوار عموماً در افشاگریهای قبلی منتظری، کتاب خاطرات و مصاحبه‌هایش، بیان شده بودند اما شنیدن صدای عاملان آن جنایت یعنی نیری، اشراقی و پور محمدی و... با صدای خودشان (مستند) که براحتی ”آب خوردن “ : دربارهٴ کشتار صدها نفر باقی‌مانده صحبت می‌کنند و به اعدام زنان اذعان می‌کنند آن‌چنان بهت‌آور است که برخلاف موارد قبلی، صدای بسیاری شخصیتها و نهادهای منطقه‌یی و بین‌المللی را هم درآورده و باعث موضعگیریهای خارجی هم شده است.

در این نوار، اشارتی هم شده به، اعدام زنان باردار که منتظری یک موردش در اصفهان را به آنها گوشزد می‌کند.
همان‌گونه که اشارتی هم شده به، حرمت این قبیل کارها در حتی همین فقه آخوندی که منتظری با حدیث و روایت‌های مورد قبول خودشان، به هیأت مرگ یادآوری می‌کند.

تا جایی که جانیان ناگزیر از بیان تأکید‌های بی‌شکاف خمینی خون‌آشام برای نابودی هرچه سریعتر مخالفان آنهم در ماه محرم می‌شوند (حرمتی که به جز شمر و یزید و خمینی کسی جرأت شکستنش را نیافت و نکرد).

اما آنچه که بهت‌آورتر است، موضعگیریهای این روزهای آخوندهاست که شناعت آن، کمتر از رذالت قاتلان مخاطب منتظری نیست، که بسا بیشتر هم هست!

محمدرضا باهنر نمایندهٴ جنایتکار مجلس آخوندها در این باره گفته: اپوزیسیون نظام پیه اعدام را به تنش بمالد! بعد هم با بلاهتی بی‌مانند اضافه کرده: ما هم در زمان شاه زندان و اعدام می‌شدیم؟ !

آخوند دیو سیرت علم الهدی، پخش نوار مزبور را اعلام جنگ با خودشان دانسته.

آخوند رذل مسیح مهاجری که ظاهراً دستی هم در امر رسانه دارد، با وحشت به باند مقابل گفته:
اگر روزی (عناصر بیگانه) بر مقدرات این کشور مسلط شوند، نه به شما رحم خواهند کرد و نه به طرف مقابل شما!

بعد هم با توجه به اشرافی که به کم و کیف جنایت انجام شده و آن نسلی کشی وحشیانه دارد، اضافه کرده:
دشمنان به اندازه کافی سند و مدرک دارند که شما را نیز از سر راه خود بردارند» .

موضع‌گیریهای سایر عناصر ریز و درشت و مقامات بالا و پایین نظام در این باره آن‌قدر زیاد است که اشاره به آنها نیاز به یک فصل‌نامه مستقل دارد که بی‌شک مردم و مقاومت هوشیار ایران به آن اقدام خواهند کرد. اما در این میان، یک نکته بسیار قابل‌توجه است و آن اینکه:
اگر خامنه‌ای و عناصر نظامش حقیقتاً همگی مانند محمدرضا باهنر و علی خمینی، نوباوه جنایتکار خمینی و گرگزاده‌اش احمد سفاک، این‌چنین به جنایت‌هایشان مفتخرند لطفاً پا پیش گذاشته، محل اعدامها را هم نشان مردم بدهند.

آدرس گورهای جمعی شهدای مردم را هم با اسم و رسم که هر گور کجاست و چند شهید را در آن دفن کرده‌اند، اعلام کنند.

تعداد و اسامی شهدا را رسماً منتشر کنند. بویژه اسامی زنان شهید را و به‌طور خاص اسامی و مشخصات زنان باردار را که در این جنایت، خود و جنین به دنیا نیامده‌اشان به تیر شقاوت خمینی و باندش به قتل رسیدند را با همین شهامتی! که باهنر پا به میدان گذاشته، بیایند و بگویند.

یک بار خامنه‌ای جنایتکار در مورد همین قتل‌عام 67 با افتخار گفته که: بعله! اعدام کردیم و خوب کاری هم کردیم (نقل به مضمون)

هم اینک که خامنه‌ای زنده و بر مسند ولایت یزیدی‌اش تکیه زده، خود براحتی می‌تواند اسناد آنچه که به آن ”افتخار“ می‌کند را منتشر کند.

راستی از چه می‌ترسید؟ مگر به این همه اعدام افتخار نمی‌کنید؟ خب اسنادش را هم خودتان رو کنید تا دیگر به افشای آن از بیت منتظری و غیرمنتظری هم نیازی نباشد!
گرچه که خوب می‌دانید که جنایت بس عظیمی کرده‌اید و از عقوبت آن، گریزتان نیست!
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/fc286c88-83bb-4a5e-ba3c-581d1804d21b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات