728 x 90

اخبار اعتراضى,

۵ تجمع اعتراضی در شهرهای مهران، کرمانشاه، پاوه و سنندج

-

تجمع اعتراضی در سنندج - آرشیو
تجمع اعتراضی در سنندج - آرشیو
مهران – تجمع اعتراضی گروهی بازرگانان در مهران
روز شنبه 23مرداد 95 گروهی از بازرگانانی که به‌صورت قانونی از طریق مرز رسمی مهران، اقدام به وارد کردن کالا از عراق کرده‌اند، در اعتراض به ترخیص نشدن بارهایشان در گمرک، در محل اداره گمرک مهران در بلوار موسوم به خمینی تجمع کردند.

پاوه – تجمع اعتراضی گروهی از کارکنان قرارداد حجمی اداره ارشاد رژیم در پاوه
صبح روز شنبه 23مرداد 95، گروهی از پرسنل قرارداد حجمی اداره ارشاد رژیم در پاوه سه سال است با همین عنوان کار را ادامه می‌دهند. آنان در اعتراض به تبدیل نشدن وضعیت شغلی در محل اداره ارشاد رژیم در پاوه در میدان موسوم به شهدا تجمع کردند.

کرمانشاه – تجمع اعتراضی گروهی از سهامداران سهام عدالت در کرمانشاه
روز شنبه 23مرداد 95 گروهی از سهامداران سهام عدالت در کرمانشاه در اعتراض به بلاتکلیفی وضعیت سهامشان و صدور نشدن برگه اصلی سهام از طرف اداره سهام عدالت کرمانشاه، در محل اداره در چهارراه موسوم به ارشاد، تجمع کرده و خواهان تعیین‌تکلیف موضوع شدند.

کرمانشاه – تجمع اعتراضی گروهی از کارگران شرکت گیتی پلاست زاگرس کرمانشاه
روز شنبه 23مرداد 95، گروهی ازکارگران شرکت گیتی پلاستیک زاگرس که به‌طور ناگهانی اخراج شده‌اند، در محل این شرکت در شهرک صنعتی فرامان تجمع کردند و خواهان بازگشت به کار شدند.

سنندج – تجمع اعتراضی گروهی از کارکنان و کارگران شرکتی و قراردادی شهرداری سنندج
روز شنبه 23مرداد 95، گروهی از کارکنان و کارگران شرکتی و قراردادی شهرداری سنندج در اعتراض به وضعیت معیشت‌شان در محوطه شهرداری مرکزی سنندج تجمع کردند و نسبت به بی‌عملی ایادی رژیم اعتراض کردند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4efabf34-1872-4cda-acf3-f59aa7671831"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات