728 x 90

اختلافات سیاسی در ایران,

رئیس مرکز تجارت جهانی رژیم به روحانی: دهها مورد آمار به مردم ارائه دادید که غالب آنها غیرواقعی بود

-

آخوند روحانی
آخوند روحانی
محمدرضا سبزعلیپور رئیس مرکز تجارت جهانی رژیم و رئیس شورای سیاست‌گذاری اقتصاد مقاومتی و بخش خصوصی در یک درگیری باندی آخوند، اظهارات آخوند روحانی در مصاحبه با تلویزیون رژیم را زیر سؤال برد و آمار و ارقام ارائه شده از سوی وی را غیرواقعی و ناصادقانه خواند.

وی که با خبرگزاری نیروی تروریستی قدس موسوم به تسنیم مصاحبه می‌کرد گفت: «متأسفانه این بار نیز ایشان با صحبتهای خود همه را شوکه کرده و دوباره با همان ادبیات سابق و با غرور خاصی شروع به تعریف و تمجید از خود و دولت تدبیر و امید کردید و همانند احمدی‌نژاد آمارهای غیرواقعی را در قالب نمودارهای مختلف ارائه و به نمایش گذاردند. ! یعنی با این عمل خود بنوعی به همه خندیدند و به مردم و منتقدان خود اعلام کردید، هنوز که هنوزه شما نمی‌فهمید و هم‌چنان همه اعمال و تصمیمات ما تا به امروز درست بوده و هیچ اشتباهی در دولت یازدهم صورت نگرفته است!
سبزعلیپور افزود: «روحانی در صحبتهای خود بنوعی بر این موضوعات پافشاری و تأکید کرد که: برجام زندگی ما را نجات داده و به ما عزت داده! رشد 5 درصدی در راه است! تورم تک رقمی شده و همانند سال 93 که از رکود عبور کردیم به‌زودی نیز عبور خواهیم کرد! صادرات غیرنفتی بقدری افزایش یافته که امسال از واردات هم بالاتر رفته و به همین خاطر تراز تجاری ایران ما برای اولین بار مثبت شده! فساد آن‌چنانی وجود ندارد و فقط برخی از مشکلات و مفسده‌ها مربوط به مجموعه‌های خصولتی است! با مسأله فیشهای نجومی به‌طور سیاسی برخورد نکنید زیرا تعداد مدیرانی که برداشتهای بالایی داشته‌اند خیلی کم و ناچیز بوده‌اند و... . ! و دهها تعریف و تمجید دیگر!» .
وی افزود: «اگر نماینده‌ای از طرف مردم و منتقدان دلسوز در برابر جنابعالی حضور نداشت که آمارهای غیرواقعی شما را به چالش بکشد، این بدان معنا نیست که ما نیز به‌عنوان یک آدم بی‌طرف و فراجناحی به فرمایشات حضرتعالی واکنش نشان نداده و بی‌تفاوت باشیم. شما دهها مورد آمار به مردم ارائه دادید که غالب آنها غیرواقعی بود» . …

رئیس مرکز تجارت جهانی رژیم گفت: «با وجود رکود کمرشکن و دلار حدود3600 تومان و نبود سرمایه‌گذاری خارجی و بحران تولید و در واقع در شرایط فعلی اقتصادی کشور تحقق رشد 5 درصدی سخت و دشوار می‌باشد از همین رو، رشد 8 درصدی فعلاً رویایی و دست نیافتنی است از همین رو جناب آقای روحانی هم از اوضاع بد اقتصادی کشور باخبر می‌باشند… پس مرحمت فرموده اقتصاد کشور را در عالم واقعیت و با قاطعیت فرماندهی کنید و امورات کشوری را با کلماتی هم‌چون (امیدوارم، انشاالله، آرزو می‌کنم، شاید و... .) مدیریت نفرمائید. »

وی همچنین عبور از رکود را به سخره گرفت و افزود: «مردم و فعالان اقتصادی نه تنها در دولت شما بلکه سالها پیش از انتخاب جنابعالی به‌عنوان سکاندار دولت یازدهم درگیر رکود سنگین بوده و تا به امروز هرگز عبور از رکود را احساس نکرده‌اند و در سال 93 هم دولت تدبیر و امید به تنهایی عبور از رکود را بر روی کاغذ احساس کرد که شما خبر آن را طی سخنانی از شهر مشهد به مردم ایران اعلام نمودید و این‌قدر بحث عبور از رکود بی‌اساس و غیرواقعی بود که خود شما هم از پیگیری "بسته خروج از رکود بدون تورم" را جدی نگرفتید و آن را به ورطه فراموشی سپردید. حال چگونه میفرمائید که در سال 93 از رکود عبور کردیم؟ لطفاً بفرمائید تأثیر و ثمرات عبور از رکود در سال 93 چه بود که ما آن را ندیده و احساس نکردیم...

سبزعلیپور گفت: از صحبتهای آقای روحانی، اینجانب چنین برداشت نمودم که نه تنها اوضاع اقتصادی کشور خراب نیست، نه تنها فشاری بر دوش و زندگی مردم عزیز ایران وارد نیست، نه تنها تورم و رکود آن‌چنانی وجود ندارد و نه تنها بابت کم و کاستیها شرمنده مردم نیستیم بلکه اوضاع و احوال ایران، کسب و کار فعالان اقتصادی و زندگی مردم خیلی هم خوب است و تازه کشور و مردم هم یک چیزی به ما بدهکارند یعنی در اصل این دولت است که از مردم طلبکار می‌باشد نه مردم از دولت!» .
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4fab8050-f443-4fa0-b37c-0ba7b6119e42"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات