728 x 90

برجام، زهرخواران رژيم,دخالتهای ایران,اختلافات سیاسی در ایران,

آخوند احمد خاتمی: هر کجا که ایران نفوذ دارد می‌خواهند پای ایران را قطع کند

-

آخوند احمد خاتمی
آخوند احمد خاتمی
آخوند احمد خاتمی عضو خبرگان ارتجاع طی سخنانی در ابهر از دخالتهای جنایتکارانه رژیم ایران در سوریه و لبنان دفاع کرد و با نگرانی گفت: «در عرصه خارجی توطئه‌یی که آمریکا در پی آن است، کشیدن فرش از زیر پای ایران است، هر کجا که ایران نفوذ دارد می‌خواهند به آنجا وارد شوند و پای ایران را قطع کند. … آمریکا در (لبنان) می‌خواهد فرش را از زیر پای ایران بکشد. اینجاست که به بانک مرکزی لبنان فشار می‌آورند که حسابهای حزب‌الله را مسدود کند و حساب‌ها مسدود شده است» .

وی وقیحانه گفت: «این همه حساسیت در سوریه برای چیست؟ به‌خاطر این‌که می‌خواهند فرش را از زیر پای مردم سوریه بکشند، بشار اسد منتخب مردم سوریه است و ما نیز از مردم سوریه حمایت می‌کنیم» .

امام جمعه نمره موقت تهران همچنین با حمله به باند رفسنجانی – روحانی درباره زهر خوران اتمی گفت: «در قصه برجام که به صراحت می‌گویم که خط ما فقط خط مقام معظم رهبری است، نه برجام را فتح‌الفتوح می‌دانیم و نه کشور فروشی، ولی اگر کسی نقدی داشت بگوییم افراطی‌های آمریکا و ایران با برجام مخالفند، این خلاف است» .

عضو خبرگان ارتجاع همچنین به تنفر جامعه از خود اعتراف کرد و گفت: «500 صفحه در فضای مجازی از فحش گرفته تا تهمت علیه بنده گفتند و نوشتند… تعریفی که آنها دارند این است که احمد خاتمی یک طلبه جنجالی، شلوغ، افراطی، تندرو و ضددولتهایی است که نمی‌پسندد» .

آخوند احمد خاتمی بار دیگر سرسپاری خود را به ولی‌فقیه ارتجاع نشان داد و درباره خود افزود: «تعریف خاتمی از خود این است که به‌عنوان یک طلبه‌ از وقتی که خود را شناخته با ولایت بوده، با ولایت هست و از خدا نیز می‌خواهد با ولایت باشد… احمد خاتمی زیرمجموعه هیچ‌یک از دولتها نبوده، نیست و نخواهد بود، این فرد فقط و فقط زیرمجموعه ولی‌فقیه و امروز امام خامنه‌ای است و در این مسیر نیز خواهد بود و بیش از خیلی‌ها دغدغه وحدت را دارد» .
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e84441f2-d49e-4437-b778-f1243da4572d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات