728 x 90

سرکوب زنان,

امنیت دانشجویان یا امنیت نظام؟ !

-

سرکوب زنان
سرکوب زنان
هر چند آخوندها و کارگزارانشان جانماز آب می‌کشند و بر چهره‌های کریه خود داغ ریایی مهر نماز دیده می‌شود اما بر کسی پوشیده نیست که آنها، فاسدترین افراد در هر زمینه‌ای هستند، از فساد مالی گرفته تا فساد اخلاقی. به قول معروف، واعظان کاین جلوه در محراب و منبر می‌کنند، چون به خلوت می‌روند آن کار دیگر می‌کنند.

با این حال شیادانه هم‌چنان دم از اسلام و اجرای احکام آن می‌زنند. یک نمونهٴ آن موضوع حجاب اجباری است. بعد از پیروز انقلاب ضدسلطنتی، آخوندها مزدوران و چماقدارانشان را راهی خیابانها کردند تا با عربده‌های «یا روسری، یا توسری» به جان زنان میهنمان بیفتند. حاصل کار این اوباشان، حجاب اجباری بود، برای کنترل این پدیده آخوند‌ساخته هم گشتهایی موسوم به ارشاد را راه انداختند . بسیاری را دستگیر کردند، بسیاری را به زندان انداختند ، بسیاری را جریمه کردند. اما آیا توانستند این خط سرکوب را پیش ببرند؟ اجازه بدهید پاسخ این سؤال را به یکی از عاملان این سرکوب واگذار کنیم.

کبری خزعلی، کارگزار نظام در شورای فرهنگی و اجتماعی زنان در گفتگو با خبرگزاری نیروی تروریستی قدس- (تسنیم) از شکست در این طرح سرکوبگرانه حرف زده و گفته است که رعایت حجاب نسبت به یک یا دو دهه قبل تنزل داشته است. در ادامه این کارگزار نظام از حجاب آخوندپسند در جامعه و در دانشگاهها و مراکز آموزش عالی صحبت کرده، طوری که حتی خبرنگار مربوطه متعجب شده و پرسیده که آیا این نوع محدودیتها با آزادی دانشجو در دانشگاه مغایر نیست؟ این کارگزار نظام هم پاسخ داده که اتفاقاً این محدودیتها در صورت رعایت آن از سوی دانشجویان, سبب امنیت اخلاقی و آزادی بیشتری برای آنها می‌شود. و برای حرفش شاهد مثال از دانشگاه‌های معتبر دنیا آورده و گفته که این نظارت و محدودیت در تمام دانشگاههای مهم و تراز اول دنیا هم حاکم است و اضافه کرده که در آن دانشگاهها با تعیین مجازات‌های سنگین متخلفان را محکوم می‌کنند! (خبرگزاری نیروی تروریستی قدس موسوم به تسنیم 3مرداد95)

حالا باید از این کارگزار نظام پرسید که این دانشگاههای معتبری که از آن نام می‌برد کجا هستند؟ ! و آن مجازاتهای سنگین که از آن نام برده چیست؟ ستاره‌دار کردن و تعلیق و محروم کردن دانشجو از تحصیل یا احضار به کمیته انضباطی و حراست این دانشگاه ها؟ !

واقعیت این است که اظهارات این کارگزار نظام حتی مرغ پخته را هم به خنده وامی‌دارد! آخوندها و کارگزارانشان بارها اعلام کردند که بحث حجاب برای آنها جنبهٴ امنیتی دارد و هر گونه مخالفت و مقاومت در برابر حجاب اجباری آخوندساخته، دهن کجی به نظام ولایت‌فقیه محسوب می‌شود. بافتن چنین مزخرفاتی از طرف این کارگزار نظام هم از همین بابت است. چرا که سرکوب زنان، یکی از ارکان وجودی نظام ولایت‌فقیه است و اگر از آن دست بردارد، نظام مقدسش! از هم می‌پاشد. در نقطهٴ مقابل این سرکوب، زنان پیشتاز مقاومت ایران هستند که با فدا و صداقتی بی‌همتا، راهگشای مسیر مبارزه شده و برای برقراری آزادی که آزادی پوشش هم جزیی از آن است، از همه چیز خود گذشته و در این راه فدیه‌های بسیار تقدیم خلق ایران کرده‌اند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6b4c7cbf-c3ff-49d4-80f3-5fa2f0962385"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات