728 x 90

گردهمايي بزرگ ايرانيان,

فغان و فریاد سپاه پاسداران ارتجاع از کهکشان ایرانیان و دادگاه آلمان

-

گردهمایی بزرگ مقاومت  ایران در پاریس
گردهمایی بزرگ مقاومت ایران در پاریس
تهدید ابلهانه آلمان به این‌که آنچه در استانبول و نیس فرانسه شاهد آن بودیم فردا ممکن است دامنگیر آلمانها شود

خبرگزاری سپاه پاسداران ارتجاع موسوم به فارس طی یادداشتی با ابراز تأسف از غافل ماندن «مسئولان امر» از «اقدامات و شیطنتهای اروپا» در رابطه با مجاهدین در دوره پسا برجام نوشت:
متأسفانه مسئولان امر در کشورمان, چنان درگیر رد یا قبول بدعهدیهای آمریکا در دوره پسابرجام شده‌اند که از اقدامات و شیطنتهای اروپا در دوره پسابرجام تا حدی غافل مانده‌اند. نمونه این امر را در میزبانی فرانسه از مجاهدین دیدیم که دستگاه دیپلوماسی کشورمان, واکنشی با تأخیر و تعلل فراوان داشت. این واکنش ضعیف باعث گردید که آلمانها نیز به نحو دیگری اقدام فرانسه را تکمیل کنند.

از این مقدمه, چهار نتیجه مهم حاصل می‌شود:
نخست؛ به نظر می‌رسد اروپا در دوره پسابرجام روی مجاهدین به‌عنوان ابزاری علیه ایران متمرکز شده است و سعی دارد از آن به‌عنوان اهرم فشار علیه ایران در دوره پسابرجام استفاده کند. دلیل این امر هم این است که بزرگترین بهانه برای فشار علیه ایران, بحث هسته‌یی بود که با توافق برجام, از آنها گرفته شد. بهانه دیگری که مطرح شده توانمندیهای موشکی ایران است که ربطی به برجام ندارد اما آمریکائیها بیشتر متولی پیگیری آن هستند. لذا بهترین گزینه برای اروپائیها, سرمایه‌گذاری روی مجاهدین است که به‌صورت سنتی در اروپا حضور دارند.

دوم؛ به نظر می‌رسد واکنش ضعیف دستگاه دیپلوماسی در قبال اقدام اخیر فرانسه در میزبانی از نشست مجاهدین در پاریس باعث شد که همان اقدام به شکل دیگری در آلمان تکرار شود و اگر همین واکنش ضعیف ادامه داشته باشد فردا نیز در کشور دیگری تکرار خواهد شد. فعلاً واکنشی از سوی دستگاه دیپلوماسی نداشته‌ایم.

سوم؛ از کنار هم قرار دادن اتفاقات فوق این نتیجه حاصل می‌شود که این حوادث, جزیره‌یی نبوده و با هماهنگی و سیاست واحد, طرح‌ریزی و اجرا می‌شود و لذا بعید نیست که فردا نیز به شکل دیگری در دیگر کشور اروپایی تکرار شود.

چهارم؛ کشورهای اروپایی به‌رغم دیپلوماسی خندان و فعال خود در قبال ایران, در عمل به حمایت از یک گروهک تروریستی آن هم به‌عنوان یک ابزار فشار اقدام می‌کنند که هوشیاری مسئولان کشورمان را می‌طلبد.

سپاه پاسداران ارتجاع سپس با ابراز خوشحالی تلویحی از جنایت بزرگ تروریستی در شهر نیس فرانسه می‌افزاید: بسیاری از تحلیلگران این امر را نتیجه سیاست یک بام و دو هوا فرانسه در قبال تروریسم ارزیابی کردند. متأسفانه سایر کشورهای اروپایی (هم) از حوادث فرانسه درس نگرفتند و کماکان به حمایت از تروریسم ادامه می‌دهند که اقدام اخیر آلمان نیز از این دست می‌باشد. دادگاهی در آلمان یک تبعه ایرانی را به اتهام گردآوری اطلاعات از آنچه که خود مخالفان دولت ایران نامیده‌اند, به سپری کردن 2سال و نیم زندان محکوم کرد. منابع آلمانی مدعی‌اند که این مرد 32ساله از اعضای وزارت اطلاعات ایران بود. وی مسئول جمع‌ آوری اطلاعات درباره گروههای مخالف ایرانی و وابستگان آنها بود که در سال 2015 از این راه 22هزار یورو درآمد داشته است. برجستگی این خبر همان حمایت مجاهدین است. فارغ از دیپلماسی اَعلامی ‌دوره پسابرجام از سوی طرفهای غربی که بر توسعه روابط و رفع تحریمها و اعتمادزایی متمرکز است و دیروز از سوی فرانسویها و امروز از سوی آلمانها نقض شد, اقدام محکمه آلمان برخلاف رویه حقوق بین‌الملل است... .

دستگاه دیپلوماسی آلمان باید در این خصوص پاسخگو باشد و استناد به رویه داخلی در خصوص تفکیک قوا, مسموع نیست... .

عجیب است که دولت و محاکم آلمان... به‌جای محاکمه مجاهدین به محاکمه کسی می‌پردازند که به ادعای آنها به جاسوسی علیه منافقین پرداخته است.

سپاه پاسداران ارتجاع سپس به تهدید ابلهانه آلمان پرداخته و می‌نویسد:
نتیجه استفاده ابزاری از معاهدات بین‌المللی و اجرای سیاست یک بام و دو هوا در قبال تروریسم نتیجه‌یی جز آنچه که در فرودگاه استانبول و نیس فرانسه شاهد آن بودیم ندارد فردا ممکن است دامنگیر آلمانها شود... .
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/472ad2a0-7822-4a59-a482-a3a211ee5f86"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات