728 x 90

اخبار اعتراضى,اخبار دانشجویی,اخبار کارگری,

سه رشته اعتراض و اعتصاب دانشجویان و اصناف در تهران و کاشان

-

دانشگاه کاشان
دانشگاه کاشان
در ساعت 9صبح روز پنجشنبه 24تیر 1395، دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کاشان، پیش از برگزاری مراسم سخنرانی مقامات حکومتی از طرف وزارت علوم تجمع اعتراضی برپا کردند. علت این اعتراضات، یکی برای پاسخگو نبودن مقامات دانشگاه برای نشر مقالات و جزوات علمی دانشجویان است، و دیگری هم امکانات کم و نبود خوابگاه کافی و ظرفیت پذیرش دانشجو بیش از گنجایش دانشگاه می‌باشد.

دانشجویان پیش از این نیز اعتراضاتی را به همین دلایل انجام داده بودند.
دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بعد از تجمع اعتراضی از ورود به سالن همایشهای این دانشگاه که مراسم حکومتی در آن برگزار شده بود خودداری کردند.

تهران ـ اعتصاب کارکنان شهرداری در ایستگاه‌های اتوبوس تندرو تهران

از ساعت 10صبح روز پنجشنبه 24تیر 1395، کارکنان شاغل در ایستگاه‌های اتوبوس تندرو (BRT) تهران، به‌دلیل پرداخت نشدن مطالباتشان به اعتصاب پرداختند. این اقدام در روز گذشته میان کارکنان این ایستگاهها هماهنگ شده و قرار بر این بود تا تجمعی از سوی آنها مقابل شهرداری و یا سازمان حمل و نقل عمومی شکل گیرد که در نهایت تصمیم بر اعتصاب گرفته شد.

آن ها 2ماه حقوق پرداخت نشده از سال 94 طلب دارند که در هر بار درخواستشان از مقامات، وعده پرداخت آن داده می‌شود، همچنین حقوق فروردین امسال آنها نیز پرداخت نشد و حقوق خرداد ماه نیز با تأخیر 2 هفته‌ای واریز شد.

اعتصاب تا ساعت 13 ادامه داشت.

تهران ـ ادامه اعتصاب و اعتراض کسبه مروی تهران

صبح روز پنجشنبه 24تیر 1395 از ساعت 10، کسبه بازار مروی تهران مجدداً در اعتراض به اقدامات زننده مأموران تعزیرات و انتظامی در بازار که کارشان فقط اخاذی و و اعمال فشار بر کسبه می‌باشد امروز هم مغازه‌های خود را باز نکردند.

همچنین سازمان تعزیرات و مالیات حکومت اعلام داشتند که با کسانی که در برخورد و نظارت مأموران در هفته اخیر، ایجاد تشویش و مزاحمت کرده‌اند، برخورد نقدی خواهد شد و تخلف در پرونده آنها ثبت می‌گردد

گفتنی است که کسبه بازار مروی، در زمینه لوازم آرایشی و بهداشتی و داروهای بهداشتی، فعالیت دارند. .
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c27bd377-433d-4323-b9a6-838dace44c7a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات