728 x 90

اخبار اعتراضى,اعتصاب زندانيان سياسي,زندانیان سیاسی,

فراخوان به تجمع اعتراضی در مقابل دفتر آخوند روحانی در حمایت از زندانی سیاسی جعفر عظیم‌زاده در روز چهارشنبه ۹تیر

-

زندانی سیاسی جعفر عظیم ‌زاده در زندان اوین
زندانی سیاسی جعفر عظیم ‌زاده در زندان اوین
نزدیکان و همکاران زندانی سیاسی جعفر عظیم‌زاده با انتشار فراخوانی اعلام کردند در حمایت از این زندانی سیاسی که در شصت و دومین روز اعتصاب‌غذای خود به‌سر می‌برد، ساعت ده صبح روز چهارشنبه ۹ تیر در مقابل دفتر آخوند روحانی در (خیابان پاستور) در تهران تجمع خواهند زد.

د‌ر این فراخوان آمده است: «ما کارگران، معلمان و حامیان کارگر زندانی”جعفر عظیم‌زاده “که از ۶۲ روز قبل در اعتصاب‌غذا به‌سر می‌برد و در این مدت در مقابل مطالبات برحق و عمومی‌اش (حذف اتهام امنیتی از پرونده‌های فعالان صنفی و اجتماعی) فقط با بی‌پاسخی و دهن کجی قوه قضاییه روبه‌رو شده با توجه به وضعیت بسیار بحرانی و خطرناک جسمی او، ساعت ۱۰صبح چهار شنبه ۹تیر ماه در محل دفتر ریاست‌جمهوری (خیابان پاستور) تجمع اعتراضی خود را با مطالبه آزادی و مداوای جعفر عظیم‌زاده و حمایت از خواست‌های وی برپا می‌کنیم».

همسر این زندانی سیاسی گفت: «حاجیلو نماینده دادستان به ما گفت: اگر آقای عظیم‌زاده بمیرد هم کاری برایش نمی‌کنیم».

وی در مورد مرخصی اعطا شده ادعایی توسط دادستانی جنایتکار رژیم گفت: «دستور مرخصی ۵ روزه مربوط به ۳۰ روز پیش است و در حال حاضر با مرخصی موافقت نشده است و اجازه مرخصی در کار نیست».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b772398b-7675-46c9-b1e1-74a1809be856"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات