728 x 90

اختلافات سیاسی در ایران,

آخوند شجونی: رفسنجانی، زنش و دخترش ضدانقلاب و مهره سوخته هستند

-

آخوند شجونی
آخوند شجونی
آخوند جعفر شجونی از باند خامنه‌ای در یک درگیری باندی رفسنجانی را مورد حمله قرار داد و گفت: «ریاست خبرگان نباید به دست غیر انقلابیها بیفتد. یقین بدانید به دست هاشمی رفسنجانی نخواهد افتاد با این حرفهایی که خودش، زنش و دخترش می‌زنند. اینها ضدانقلابی شدند و مهره‌های سوخته هستند. اینها می‌گویند رهبری شورایی یا می‌گویند مرگ بر آمریکا نگویید» .

این آخوند زن‌ستیز که با سایت حکومتی انتخاب مصاحبه می‌کرد افزود: «اینکه حداد عادل بیافتد و چهار تا دوشیزه مجهول الهویه رأی بیاورند، خوب نیست و اینها موجودات خطرناکی خواهند بود» .
بیشتر بخوانید:

رفسنجانی: کمیته جدیدی برای انتخاب گزینه‌های رهبری تشکیل شده است و مشغول کار است

رفسنجانی امروز چهارشنبه 29اردیبهشت95 در مصاحبه‌یی با سایت حکومتی آفتاب اعلام کرد کمیته جدید برای انتخاب گزینه‌های رهبری مشغول کار است.

رفسنجانی در پاسخ به این سؤال که «قبلاً گفته بودید کمیته‌یی تشکیل شده تا گزینه‌های رهبری را بررسی کند» گفت: «آن کمیته از اول طراحی شده بود. یعنی از همان اوایل یک کمیته سه نفره‌ را هیأت‌رئیسه به‌صورت مخفیانه تعیین کرد و با 300، 400نفر صحبت کردند و افکار آنها را در‌نظر می‌گیرند. البته آنها نمی‌توانند تصمیم بگیرند. گزارشی را تهیه می‌کنند و در صورتی که لازم باشد، آن را می‌آورند. چون آن موقع فرصتی نیست که برویم و بگردیم. باید همه‌ی کارها را کرده باشیم. البته دوره‌ی آن کمیته تمام شد و کمیته‌ی جدیدی آمده و مشغول کار است. افراد خاصی را که مناسب‌تر باشند، پیدا می‌کنند. » .

رفسنجانی در مورد حضور خود در خبرگان و ریاست آن نیز گفت:
در مورد ریاست خبرگان هر گونه که نمایندگان خبرگان تصمیم بگیرند، انتخاب خواهد شد. من که فعلاً بنا ندارم خودم را برای ریاست مطرح کنم. اگر خدای نکرده زمانی لازم باشد که اقدامی شود، اگر حضور داشته باشم، خیلی با ریاست فرق ندارد. البته باید ببینیم رقابتهایی که در آنجا هست، چگونه خواهد شد. باید اعتبار مجلس خبرگان حفظ شود.
البته خود مجلس خبرگان به‌خاطر احتمال به‌وجود آمده است. یعنی هر لحظه‌ای که رهبری مشکل پیدا کند و یا مریض شود و یا فوت کند و یا اشکالاتی از لحاظ قانونی پیدا کند، چون مشروعیت نظام الآن با رهبری است، باید به‌گونه‌یی آماده باشیم که بلافاصله اقدام کنیم.

حمله آخوند ذوالنور به رفسنجانی: شرمندگی برجام متوجه بانیان آن است

آخوند مجتبی ذوالنور عضو مجلس ارتجاع از قم با استناد به اظهارات رفسنجانی که گفته بود اگر دستاوردهای برجام منتشر شود منتقدان شرمنده خواهند شد به وی حمله کرد و گفت: «به نظر من هاشمی باید این شرمندگی را متوجه کسانی کنند که آب خوردن مردم را نیز وابسته به مذاکرات می‌دانستند و درِ باغ سبز به مردم نشان می‌دادند… البته ما امیدواریم برجام آینده خوبی داشته باشد ولی تا کنون نشان داده شرمندگی آن متوجه بانیان آن است» .

وی که روز چهارشنبه 29اردیبهشت 95 با خبرگزاری بسیج مصاحبه می‌کرد افزود: «اظهارات هاشمی را باید نوعی فرار به جلو دانست زیرا ایشان از مدافعان برجام بودند و اکنون در معرض سؤال افکار عمومی قرار دارند.

متأسفانه هیچ اثری از نتایج برجام پیدا نیست و کشور، هم محدودیت در فعالیتهای هسته‌یی را پذیرفت و هم تحریمها به‌طور واقعی لغو نشد» .

حمله پاسدار جوانی به آخوند روحانی: امروز برخی دنبال بزک کردن آمریکا هستند

پاسدار یدالله جوانی نماینده ولی فقیه ارتجاع در سپاه با نگرانی از زهر خوران اتمی و برجامهای بعدی، آخوند روحانی را زیر ضرب برد و گفت: «برخی صحبت از برجام 2، 3 و 4 می‌کنند و باید هوشیار باشیم، دشمن به داخل کشور دل بسته و ما باید جریان‌شناسی داشته باشیم، امروز برخی از مسئولان به‌دنبال بزک کردن آمریکا هستند» .
وی افزود: «در مذاکره به تعهدات خود عمل کردیم اما وقتی نوبت به اوباما رسید تا به تعهدات خود عمل کند گفت ایران باید به روح برجام عمل کند» .
پاسدار جوانی برای روحیه دادن به پاسداران وارفته و شکست خورده در سوریه مدعی شد: «فرماندهان ما نبرد با استکبار را در ساحل دریای مدیترانه و دریای سرخ مدیریت می‌کنند» .
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/17c01950-329a-4ac5-8d28-b54a160b0616"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات